تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشاد

تذکر نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشادبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری مجمع عمومی خانه سینما چند روزی است حاشیه‌ساز شده و علت آن دعوت نشدن یازده صنف سینمایی در انتخابات این دوره است؛ انتخاباتی که قرار است ۲۸ مرداد برگزار شود.

این حاشیه‌ها باعث شد چهار تن از اعضای هیئت انتخاب خانه سینما، نشست خبری با برخی اهالی رسانه برگزار کنند. البته هنوز هم برخی رسانه ها درباره شفاف سازی دلایل دعوت نشدن یازده صنف به مجمع عمومی خانه سینما و دیگر مسائل نقد دارند و قانع نشده اند.

اما؛ ادامه این حاشیه‌ها به صحن مجلس شورای اسلامی هم رسید؛ مصطفی کواکبیان یکی از نمایندگان، اینگونه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داد: رسیدگی به نحوه برگزاری مجمع عمومی خانه سینما و عدم دعوت از برخی صنوف تاثیرگذار در زمینه سینما.

انتهای پیام/

تذکر به وزیر ارشاد به خاطر خانه سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..