تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از برخی نمایشگاه‌ها

به گزارش خبرآنلاین، قاسم نوده فراهانی در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی افزود: یکی از وظایف اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در راستای ارتقاء دانش، آگاهی فعالان و ارتباط هرچه بیشتر، تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و صادرکنندگان است.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: در کنار برگزاری نمایشگاه باید علم و دانش تولیدکننده، عرضه‌کننده و تأمین کننده مواد اولیه ارتقاء یابد و شرایطی پیش روی تولیدکننده قرار داده شود تا تمام توجه و برنامه‌ریزی آن معطوف به ارتقاء کیفیت محصول نهایی باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط منطقی و اصولی هر کدام از فعالان حوزه تولید، تأمین و صادرات محصولات باید به کار اصلی خود بپردازند اما به دلیل آنکه شرایط اقتصادی و فرهنگی بازار کسب و کار ایران تا حدودی متفاوت است، تولیدکننده خود شخصا به تأمین مواد اولیه و صادرات می‌پردازد.

وی ادامه داد:این در حالی است که تولید کننده باید تمام هم و غم خود را بر تولید بگذارد و اصلا توجهی به بازاریابی و توزیع نداشته باشد . 

نوده فراهانی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه برندهای کفش، کیف و کالای ورزشی از برگزاری برخی نمایشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از نمایشگاه‌ها کارکرد اصلی خود را از دست داده‌اند و به محل فروشی برای کالاهای تولیدی تبدیل شده‌اند، نمایشگاه باید کارکرد اصلی خود مبنی بر معرفی و نمایش کالا را داشته باشد و در کنار آن ارتباط بین تولیدکننده، تأمین کننده، طراح و عرضه کننده به درستی ایجاد شود.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از برخی نمایشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..