تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیو منتشر شده از تظاهرات امروز هنگ کنگ

ویدیو منتشر شده از تظاهرات امروز هنگ کنگبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ده‌ها هزار تن از هواداران دموکراسی در پارک ویکتوریای‌‌هنگ‌کنگ دست به تظاهرات زدند. شهروندان شهر هنگ‌کنگ کشور چین از ماه ژوئن  نسبت به لایحه استرداد مجرمان واکنش نشان دادند و تصمیم به تظاهرات بر علیه این لایحه گرفتند. به تازگی این تظاهرات شدت گرفته است و به دنبال این اعتراضات افراد بسیار زیادی که شاید تعداد آن‌ها به چند صد هزار نفر برسد، خواستار برکناری رییس اجرایی دولت محلی شهر هنگ‌کنگ شدند.

بیشتر بخوانید: وسیله بازی که پسر بچه را تا مرز مرگ برد+فیلم

در پی تظاهرات گسترده امروز کری لام، رییس اجرایی دولت محلی اعلام کرد که این لایحه نامعلوم به تعویق افتاده است و فعلا قرار نیست اجرایی شود. با این حال ویدیویی از این تظاهرات در فضای مجازی منتشر شده است که نشانگر جمعیت حاضر در این تظاهرات است.

در ادامه ویدیو منتشر شده از این تظاهرات را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیو منتشر شده از تظاهرات امروز هنگ کنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..