تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بعدی بازی رایانه‌ای Metro نیز ساخته می‌شود

عناون Metro نسخه چهارم خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Metro Exodus یکی از عناوینی است که به محض انتشار توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. این عنوان در سبک پساآخرالزمانی ساخته شده است و روایتگر زندگی، پس از انفجار اتمی است. این عنوان علاوه بر بازخورد خوبی که از گیمرها داشت، توانست نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کند و تقریبا بیشتر منتقدان اعلام کردند که این عنوان نسبت به نسخه قبلی خود توانسته است پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

به تازگی اخباری به گوش می‌رسد که حاکی از ساخت عنوان جدید این بازی از  استودیو 4A Games است. شرکت THQ Nordic اخیرا اعلام کرده است که استودیو 4A Games در حال حاضر روی نسخه چهارم سری Metro فعالیت می‌کند و قصد دارد چهارمین نسخه از این سری را روانه بازار کند. پس از اعلام این خبر از سوی شرکت THQ Nordic، نویسنده مجموعه Metro نیز در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مجموعه Metro ادامه پیدا خواهد کرد و نسخه چهارم این مجموعه در حال آماده‌سازی است. ظاهرا شرکت سازنده عنوان Metro از این طریق قصد دارد تمام توان خود را روی بازی‌سازی متمرکز کرده و عنوان جدیدی در راستای نسخه قبلی این مجموعه وارد بازار کند، چرا که از نسخه فعلی این عنوان باز خورد خوبی دریافت کرده و عنوان  Metro Exodus تجربه بسیار خوبی برای توسعه دهندگان این بازی شده است ، این شرکت تلاش خود را خواهد کرد تا مجددا بازخوردهای مثبتی از طرفداران خود دریافت کند.

عناون Metro نسخه چهارم خواهد داشت

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20

همچنین توسعه دهندگان بازی Metro Exodus اعلام کرده‌اند کسانی که این بازی را اجرا می‌کنند، منتظر عرضه بسته الحاقی جدید برای این عنوان باشند چرا که قرار است بسته الحاقی و همچنین چند بروزرسانی جدید برای این بازی منتشر شود و شرکت THQ Nordic قصد ندارد فعلا پشتیبانی خود را از عنوان Metro Exodus قطع کند.

انتهای پیام/

نسخه بعدی مجموعه Metro در راه است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بعدی بازی رایانه‌ای Metro نیز ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..