تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارز نیمایی برای حوزه دارو با کمک بیمه‌ها مناسب است

ارز نیمایی برای حوزه دارو با کمک بیمه‌ها مناسب است / ارز دولتی کمترین فساد را در حوزه دارو سازی به وجود آورده استناصر ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختصاص ارز نیمایی یا دولتی به صنعت دارو سازی اظهار کرد: اکنون ارز اختصاص یافته برای تولید دارو یا واردات آن با  ارز ۴۲۰۰ تومانی است و قیمت تمام شده دارو نیز بر اساس همین ارز دولتی محاسبه می‌شود.

او ادامه داد: تصور می‌کنم که برای سال آینده ارز اختصاص یافته به صنعت دارو تبدیل به ارز نیمایی شود که این اتفاقی مبارک است.

ریاحی تاکید کرد: اگر بیمه‌ها به صنعت داروسازی کمک کنند اختصاص ارز نیمایی برای تولید و واردات دارو خوب بوده و بر خلاف تصور برخی‌ها اختصاص ارز دولتی به صنعت دارو باعث ایجاد فساد نشده است.

مدیر عامل شرکت دارو سازی افزود: کمترین فساد در ارز‌های دولتی مربوط به صنعت دارو سازی است، زیرا قیمت تمام شده دارو در دست وزارت بهداشت بوده و احتمال فساد در این حوزه بسیار کم است.

بیشتر بخوانید:درصد واردات دارو بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد

وی بیان کرد: با توان علمی دانشمندان ایرانی و تکنولوژی حال حاضر کشور می‌توانیم ۳ درصد دارو‌های وارداتی را در داخل کشور تولید کنیم و معتقدم که کشور در این خصوص با هیچ مشکل جدی روبرو نیست.

مدیر عامل شرکت دارو سازی یادآوری کرد: تولید برخی از دارو‌ها در ایران توجیه اقتصادی ندارد و به همین دلیل از انواع وارداتی آن بهره می‌گیریم.

انتهای پیام /

آخرین جزئیات از اختصاص ارز نیمایی به صنعت داروسازی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارز نیمایی برای حوزه دارو با کمک بیمه‌ها مناسب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..