تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران

در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد:

ارتباطاتبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگاه آموزشی با موضوع بلاکچین ویژه خبرنگاران در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.این کارگاه در سه بخش برگزار شد؛ در ابتدا محمدرضا فروزنده‌دوست مدیرکل مدیریت و توسعه نرم افزار‌های بومی آزاد سازمان فناوری اطلاعات با تشریح فناوری بلاکچین و جایگاه آن در انقلاب صنعتی چهارم به کاربرد‌ها و مزایا و معایب آن پرداخت و انواع زنجیره‌های بلوکی را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: آماده سازی ابررایانه ایرانی سیمرغ

بعد از آن سجاد فلاح عضو موظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات به تشریح طرح برگزاری انتخابات الکترونیکی یک انجمن یا نظام صنفی بر اساس فناوری بلاکچین و همچنین طرح در دست بررسی خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر بستر بلاکچین پرداخت.

در بخش پایانی امیر ناظمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات نیز با موضوع استخراج رمز ارز؛ فرصت یا تهدید در مورد جزییات و فرایند‌های طی شده در آیین‌نامه طرح مصوب هیئت دولت در مورد استخراج رمز ارز‌ها توضیح داد.

در این کارگاه که با استقبال خوب خبرنگاران همراه بود، حاضران به طرح سوالات و دیدگاه‌های خود پرداختند که ضمن پاسخگویی از سوی اساتید، بحث و بررسی در موارد مطرح شده صورت گرفت.

پیش از این نیز در هفته گذشته کارگاه آموزش دیگری با موضوع «فناوری فضایی و کاربرد‌های آن» مختص خبرنگاران و اهالی رسانه به میزبانی پژوهشگاه فضایی برگزار شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..