تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز حفره بالای گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ فاش شد

راز حفره بالای گوشی Note 10 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش سری جدید گلکسی نوت ۱۰ شرکت سامسونگ معرفی شد. این تلفن همراه در حال حاضر برترین گوشی سری Note شرکت سامسونگ است که از طراحی خاصی بهره می‌برد و شرکت سامسونگ تمام توان خود را روی ساخت این گوشی گذاشته است تا از هر نظر بدون عیب باشد. اما حفره‌ای در بالای گوشی Note 10 و Note 10 + وجود دارد که عملکرد آن نا مشخص بود به همین دلیل از زمان معرفی این گوشی کارکرد این حفره به سوالی بزرگ برای طرفداران سامسونگ تبدیل شده بود.

بسیاری از افراد اعلام کردند که این حفره احتمالا مربوط به فرستنده کنترل از راه دور تلفن همراه باشد اما پس از اندکی دقت، مشخص شد که فرستنده IR نمی‌تواند به این صورت طراحی شود. از آنجایی که هنوز دفترچه راهنمای این تلفن همراه در دسترس نیست، کاربران عملکرد این حفره بالای تلفن همراه را از شرکت سامسونگ سوال کردند و شرکت سامسونگ نیز در پاسخ به کاربران اعلام کرد که این حفره به عنوان اسپیکر عمل خواهد کرد.

راز حفره بالای گوشی Note 10 فاش شد

ظاهرا گوشی Note 10 دو اسپیکر نقطه‌ای شکل دارد؛ اولین اسپیکر که در محل خروج صدا هنگام مکالمه و در بالای دوربین گوشی قرار گرفته است. اسپیکر دوم نیز در قسمت بالای تلفن همراه و در کنار محل قرار گرفتن سیمکارت طراحی شده و همان حفره‌ای است که باعث ایجاد سوال در ذهن بسیاری از کاربران شده است. شرکت سامسونگ قصد دارد در تلفن خود از دو اسپیکر جداگانه استفاده کند که احتمالا هر دو آن‌ها در هنگام مکالمه استفاده خواهند شد چرا که اسپیکر سوم گوشی در زیر آن و در کنار ورودی شارژر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بیش از ۱ میلیون رزرو برای گوشی هوآوی Mate 20 X 5G در چین

با این حال هنوز سوالات بسیار زیادی از این تلفن همراه در ذهن کاربران وجود دارد که جز با عرضه و استفاده از آن پاسخ داده نخواهند شد پس باید منتظر عرضه جدیدترین عضو خانواده گلکسی Note سامسونگ برای پاسخ به تمامی سوالات باشیم.

انتهای پیام/

عملکرد حفره بالای گوشی Note 10 اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز حفره بالای گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..