تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهنر: ۹۰ درصد تیم ما بومی است

یونس باهنر پس از دیدار مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود. نود ارومیه تیم خوبی است که در دو ماه گذشته هم تمرینات خود را به شکلی منظم انجام داده ولی ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم. مقابل ۹۰ اورمیه هم دست‌مان خالی بود و مشکلاتی وجود داشت. البته من چندان از بازیکنانم راضی نیستم و انتظارم بیشتر از اینها بود. 

وی افزود: تیم ما خیلی دیر بسته شد و چند نفر فقط دو جلسه با ما تمرین کردند. کار نقل و انتقال باشگاه هم دیر انجام شد و به همین خاطر  مشکلاتی به وجود آمد که باعث شد ما بیشتر از ۱۲ جلسه تمرین تاکتیکی نداشته باشیم. 

سرمربی تیم شهرداری خاطرنشان کرد: من به این تیم خیلی امیدوارم و مطمئنم که در آینده به نتایج خوبی خواهد رسید. قول می‌دهم از بازیکنان‌ ما که ۹۰ درصدشان هم بومی هستند، در آینده بیشتر خواهید شنید. 

باهنر ادامه داد: تیم ما امسال حتماً در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار می‌گیرد. این تیم، تیم خوبی است و من به بچه‌هایم امیدوارم. این تیم ان‌شاءالله در سال‌های آینده هم خوش خواهد درخشید.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهنر: ۹۰ درصد تیم ما بومی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..