تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان تعمیرات ۱۴۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان

  به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مسعود رضایی در جلسه ستادهای بازسازی بنیادمسکن استان لرستان که باحضورکارشناسان ارشد حوزه بازسازی دفترمرکزی ومسئولین ستادهای بازسازی مستقردرمناطق سیل زده استان لرستان برگزارشد با اشاره به پرداخت ۹۲میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان ازپایان عملیات تعمیر ۱۴۵۰۰ واحد خبرداد.

وی افزود: تاکنون ۳۵هزار واحد به سیستم بانکی معرفی‌شده  که از این تعداد ۳۰ هزارفقره منجر به عقد قرارداد شده که برهمین اساس تاکنون ۹۲میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده‌است.

آواربرداری از بیش از ۷ هزار واحد

مدیرکل بنیادمسکن لرستان عنوان نمود:تاکنون در مناطق سیل‌زده حدود ۷هزار و ۱۰۰ واحد آواربرداری،۶هزارو ۴۰۰واحد پی‌کنی،۴هزار و ۷۰۰واحد آرماتور بندی، ۲هزارو۵۰۰ واحد اسکلت، هزار و ۲۰۰واحد دیوارچینی و حدود ۷۰۰واحد سقف واحدهای احداثی زده شده‌است.

رضایی بااشاره به اینکه تاکنون در مناطق سیل‌زده کار۱۵هزارو ۵۰۰واحد تعمیری شروع‌شده افزود:عملیات تعمیر۱۴هزار و ۵۰۰ واحد پایان یافته‌است .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان تعمیرات ۱۴۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..