تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه گردشگری ارومیه آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با حضور شفیک ارن نایب رییس اتاق بازرگانی و مظفر آکتوگ مدیرکل گردشگری وان ترکیه و در حضور شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی همزمان با دومین جشنواره ملی گردشگریدر محل دائمی نمایشگاه‌های استان در پارک جنگلی ارومیه آغاز بکار کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری به عنوان اصلی‌ترین منابع درآمدی کشورها محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه ایران از درآمد گردشگری کل کشورها سهم بسیار ناچیزی داشته که برخی دلایل مهم آن، تبلیغات ضعیف و نبود زیرساخت‌های لازم را می‌توان برشمرد.
وی به دستور کار قرار گرفتن ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان اشاره و افزود: دریاچه ارومیه یکی از نقاط قوت صنعت گردشگری منطقه است و با رفع نواقص زیرساخت‌ها بدنبال درآمدزایی و اشتغال مناسب از آن هستیم.
وی خاطر نشان کرد: امسال ۳میلیون گردشگر از آذربایجان‌غربی دیدن کرده‌اند که نشان می‌دهد اگر به صنعت گردشگری توجه کافی داشته باشیم زمینه درآمدی و اشتغال‌زایی بسیار گسترده‌ای در استان وجود خواهد داشت.

نمایشگاه گردشگری ارومیه

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برگزاری جشنواره ملی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی طی سال گذشته تجربه خوبی برای ما بود و در نمایشگاه امسال نزدیک به ۱۸ استان شرکت کردند.
جباری حضور بیمارستان حوزه سلامت،هتل داران را از دیگر شرکت کنندگان این جشنواره و نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ۱۰۰ غرفه در ششمین‌نمایشگاه صنایع دستی دایر است و ۳۰ استان حضور فعال دارند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های مرتبط با صنایع دستی، غرفه‌های مربوط به بوم‌گردی، هتل‌ها و همچنین بیمارستان امید به‌عنوان بزرگترین بیمارستان خیرساز کشور و یکی از پروژه‌های مهم در زمینه گردشگری سلامت نیز حضور دارند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه گردشگری ارومیه آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..