تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحم اینترنتی زن‌دایی از آب درآمد


سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی طرح شکایتی  به پلیس فتا مبنی بر مزاحمت تلگرامی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت و هتک حیثیت شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره مبارزه با جرائم سایبری و با بررسی ادله ارائه‌شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری‌شده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضائی در مقر پلیس حاضر شد. سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌روشدن با ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به جرمش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحم اینترنتی زن‌دایی از آب درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..