تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابش: ۲ بازیکن را از بین ابراهیمی، نورافکن و چشمی جذب می‌کنیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تابش درباره آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای میزبانی از بازی‌های خانگی سپاهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ورزشگاه ما برای هفته دوم کاملا آماده است. اکنون مشغول شماره گذاری صندلی‌ها هستیم و کابل کشی گیت‌ها انجام شده است. اقدام‌های ویژه دیگری را هم انجام داده ایم.

او افزود: میکسدزون ورزشگاه نقش جهان ساماندهی جدیدی دارد و نور پروژکتور‌ها افزایش یافته است. با این تفاسیر کاملا آماده میزبانی بازی‌های مان در ورزشگاه نقش جهان از هفته دوم لیگ هستیم. به ما گفته بودند اگر ورزشگاه تان آماده نباشد باید در قم یا یزد میزبانی کنید که فکر می‌کنم هواداران مان بتوانند به راحتی به این شهر‌ها بیایند!

بیشتر بخوانید: نورافکن به سپاهان نزدیک‌تر شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، امید نورافکن و روزبه چشمی گفت: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر اعضای کادرفنی و امیرقلعه نویی به جذب ۲ بازیکن دیگر اعلام نیاز کرده اند، با این نفرات مذاکره کرده ایم. البته دوست داشتیم چراغ خاموش کار را پیش ببریم، اما از بین این ۳ بازیکن می‌خواهیم ۲ بازیکن را جذب کنیم تا بتوانند به سپاهان کمک کنند.

تابش تصریح کرد: این بازیکنان در چند پست بازی می کنند. نورافکن بازیکن خوبی است که حسن او زیر ۲۳ سال بودنش است. می‌تواند در پست دفاع، هافبک دفاعی و وینگر بازی کند. ما دوست داریم ۲ بازیکن را جذب کنیم، اما نظر طرف مقابل هم مهم است.

بیشتر بخوانید: فتاحی: مذاکرات با ابراهیمی و نورافکن ادامه دارد/ محرومیت قلعه‌نویی قطعی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه تکلیف حضور این بازیکنان در سپاهان تا چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بازی‌ها از پنج روز دیگر شروع می‌شود تلاش می‌کنیم زودتر بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. غیر از چشمی، نورافکن و ابراهیمی گزینه دیگری را مدنظر نداریم. شرایط تیم مان هم خوب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابش: ۲ بازیکن را از بین ابراهیمی، نورافکن و چشمی جذب می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..