تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: گیت‌های ورزشگاه فولاد تا سه شنبه نصب می‌شوند

حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای فولاد برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: الزام‌های ایمنی- امنیتی ورزشگاه را انجام دادیم. سامانه بلیت فروشی الکترونیکی را هم با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هماهنگ کردیم. درباره گیت‌های بازرسی هم با چند شرکت تولید کننده مذاکراتی انجام دادیم و قرار شد تا روز سه شنبه هفته جاری، بخشی از این گیت‌ها در ورزشگاه فولاد نصب شوند. آمادگی برگزاری دربی خوزستان در روز جمعه را داریم.

او درباره اینکه با توجه به وضعیت ورزشگاه‌های استان خوزستان، مباحثی مطرح شده بود مبنی بر اینکه دربی‌های این استان بدون تماشاگر برگزار شود، گفت: ورزشگاه فولاد خوزستان، جزء مجهزترین ورزشگاه‌های ایران و آسیا است. پیش از این در کلیه مبادی ورودی و محوطه اطراف ورزشگاه دوربین‌های ثابت و متحرک را نصب کرده ایم. کل جداسازی‌های مبادی ورودی و خروجی تماشاگران تیم‌های میهمان و میزبان را انجام داده ایم. در طول مسیر ورود به ورزشگاه هم تابلو‌های راهنمایی برای هواداران نصب شده است و در کل تمام استاندارد‌های مدنظر فدراسیون و AFC را رعایت کرده ایم. روز گذشته هم نامه‌ای را به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارسال و اعلام کردیم گیت‌های ورزشگاه هم تا سه شنبه نصب می‌شود و ورزشگاه شهدای فولاد آمادگی برگزاری بازی‌های لیگ را دارد.

بیشتر بخوانید: مهمانان ویژه استقلالی‌ها در دیدار برابر فولاد خوزستان

رضایی درباره شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه فولاد اظهار داشت: همیشه فولاد خوزستان، جزء نخستین تیم‌هایی است که مجوز حرفه‌ای دریافت می‌کند و در زمینه پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی خوشنام است. با وجود نوسانات قیمت ارز تلاش‌هایی را برای پرداخت مطالبات رافائل مسی و تاکافومی آکاهوشی انجام داده ایم و در روز‌های آتی پول آن‌ها هم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره ورزشگاه شهدای فولاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: گیت‌های ورزشگاه فولاد تا سه شنبه نصب می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..