تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: پس از بحران جدایی برانکو، تلاش شبانه روزی باشگاه و هیئت مدیره سبب شد سرمربی بسیار خوبی را همراه با دستیارانش انتخاب کنیم‌. حفظ و تمدید قرارداد بازیکنانی که برای مان قهرمانی به ارمغان آورده بودند در دستور کار قرار گرفت و پرداختی های خوبی هم در این مدت به آنها داشتیم. شروطی که در قرارداد برخی بازیکنان بود حل کرده و ۲ بازیکن ملی پوش همراه با ۲ بازیکن دیگر جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: هافبک‌های پرسپولیس مشکلی برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر نوزدهم ندارند

او ادامه داد: جوان های خوبی به تیم اضافه کردیم. یک مهاجم برزیلی(جونیور براندائو) هم تا ۲ روز دیگر به تهران می آید و پس از موفقیت در تست های پزشکی با او قرارداد می بندیم. در مجموع شرایط خوبی داریم و تیم ضمن برخورداری از آمادگی کامل، روحیه بالایی هم دارد. تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام داده ایم و برای حضور قوی در لیگ برتر آماده می شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت های اقتصادی این باشگاه گفت: از الان باید با فراغ بال دنبال کارهای اقتصادی بسیار مهم مان برویم و روی آنها متمرکز شویم.

مدتی پیش استعفاء داده بودم که آن بحث باز بود اما در هفته های اخیر هیچ صحبتی از استعفاء نشده است و نمی دانم این اخبار از کجا می آید. نمی دانم چرا افرادی دنبال این هستند در شرایط حساس فعلی که باید با قدرت وارد لیگ شویم، پرسپولیس را به حاشیه بکشانند. این کار را هم عده ای انجام می دهند که پس از بیدار شدن از خواب دنبال این هستند که چه چالشی را وارد تیم کنند‌. فضای مجازی هم به این موارد دامن می زند.

عرب درباره اینکه آیا این حواشی از هیئت مدیره باشگاه به پرسپولیس وارد نمی شود، بیان کرد: هیئت مدیره منسجمی داریم و برای حل کردن مسائل در ماه های اخیر، جلسات بسیار زیادی را برگزار کرده ایم. هیچ مشکلی درون پرسپولیس نیست و باشگاه در آرامش کامل است. ابتدا فکر می کردم این عده دلسوزانه و ناآگاهانه چنین کاری انجام می دهند اما بعدها فهمیدم ماجرای دیگری پشت این مسائل است‌ و آنها هواداران مان را در مسیر اطلاعات غلط قرار داده و منجر به نگرانی می شوند.

بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کالدرون برای کاپیتان پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: نمی دانم دیگر چه کاری باید انجام بدهیم‌. هواداران باید ضمن حمایت از گابریل کالدرون با حضور پرشور در ورزشگاه، پرسپولیس را تشویق کنند تا همه چیز روی غلتک بیفتد و تیم سمت قهرمانی برود.

انتهای پیام/

اظهارات عرب درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..