تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اما و اگرهای خرید تجهیزات پزشکی با ارز نیمایی/ تجهیزاتی که با قیمتی چند برابر در بازار به فروش می‌رسد

خرید تجهیزات پزشکی با ارز نیمایی/ تجهیزات پزشکی با قیمتی چند برابر در بازار به فروش می‌رسدوحید کریمی دبیر انجمن رادیولوژی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش قیمت تجهیزات پزشکی در بازار اظهار کرد: متأسفانه با اینکه دولت سالهای گذشته ارز دولتی برای خرید دستگاه‌ها و تجهیزات رادیولوژی اختصاص داده اما قیمت خرید لوازم تصویربرداری و رادیولوژی در بازار کشور بیشتر از مقدار واقعی است.

وی ادامه داد:‌ اداره بازرسی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به مصرف‌کنندگان رادیولوژی و تصویر‌برداری اعلام کرده است که اگر شکایتی مبنی بر افزایش قیمت تجهیزات دارید، مراتب را به ما اعلام کنید.

ارائه قیمت بالاتر از تجهیزات رادیولوژی نسبت به ارز دولتی

دبیر انجمن رادیولوژی ایران اضافه کرد: با اینکه دولت ارز دولتی برای تجهیزات پزشکی و تصویربرداری در نظر گرفته است، اما به عنوان مصرف‌کننده و خریدار تجهیزات تصویربرداری این دستگاه‌ها را با قیمتی بالاتر از ارز دولتی و حتی ارز نیمایی در بازار کشور خریداری می‌کنیم.

کریمی تاکید کرد: به تازگی تجهیزات پزشکی با ارز نیمایی خریداری می‌شود، اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که تجهیزات از زمان خرید تا توزیع در بازار در حدود هفت ماه یا شاید بیشتر طول می‌کشد و واردکننده‌ای که دستگاه‌ها  را به ارز ۴ هزار و ۲۰۰  تومانی در بازار توزیع می‌کند چرا باید قیمتش مثل ارز آزاد به دست من مصرف‌کننده برسد.

بیشتر بخوانید: هزار قلم تجهیزات پزشکی قیمت گذاری شده است

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از تجهیزات خاص رادیولوژی که  با ارز دولتی خریداری می‌شود، گفت: متأسفانه تعرفه خدمات پزشکی آنطور که باید در سال ۹۷ افزایش پیدا نکرده است اما قیمت تجهیزات تصویربرداری به ملزومات مصرفی رادیولوژی با قیمت چندین برابر به فروش می‌رسد و همین مسئله باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و مالی برای متخصصان رادیولوژی در کشور می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اما و اگرهای خرید تجهیزات پزشکی با ارز نیمایی/ تجهیزاتی که با قیمتی چند برابر در بازار به فروش می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..