تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ توصیه برای خرید جهیزیه

۶ توصیه برای خرید جهیزیهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید داشتن خانه‌ای رویایی با بهترین وسایل، آرزوی دختران در آستانه ازدواج باشد، اما بی‌شک زندگی آرام و عاشقانه به دور از هیاهو و استرس، بالاترین خواسته هر دختری است. آرامشی که ثمره دوری از دنیای عجیب و غریب چشم و هم‌چشمی و تجملات بی‌رویه است؛ بنابراین اگر خواستار این آرامش هستید و نمی‌خواهید در ابتدای زندگی مشترک دنیا به کام‌تان به خاطر بدهی زیاد و ... تلخ شود، لطفا در زمان خرید جهیزیه با احتیاط بیشتری از جلوی ویترین پر زرق و برق فروشگاه‌های لوازم خانگی عبور کنید و دور وسایل اضافه را خط بکشید. همچنین به توصیه‌های کارآمد در خرید لوازم ضروری جهیزیه برای نوعروسان که در ادامه مطرح می‌شود، توجه کنید.

رسم و رسوم اشتباه و تبعیت از مد رایج را کنار بگذارید و زمان و دقت بیشتری برای خرید صرف کنید.

مبلمان و وسایل را بر اساس متراژ خانه‌ای که قرار است در آن زندگی کنید بخرید چراکه وسایل زیادی با پر کردن تمام فضای خانه علاوه بر دلگیر کردن محیط، مانع جلوه هر وسیله می‌شود.

لوازم ضروری را بسته به بخش‌های مختلف خانه شامل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی بخرید. بهتر است اول از خرید لوازم آشپزخانه شروع کنید.

قبل از خرید هر وسیله این دو سوال را از خودتان بپرسید: ۱-آیا واقعا به این وسیله‌ها احتیاج دارم و از آن استفاده می‌کنم؟ ۲-آیا فضای کافی و مناسب برای آن وسیله را در خانه دارم؟ اگر در جواب این دو سوال حتی شک هم داشتید، از خرید آن صرف نظر کنید.

هوشمندانه خرید کنید. مثلا به جای خرید لوازم پیشنهادی فروشندگان و سرویس کاملی که عمدتا قطعات اضافه و کم کاربرد دارد، خودتان بسته به سلیقه و نیاز، وسایل واجب را جداگانه هماهنگ کنید.

سعی کنید برای تهیه فهرست لوازم ضروری از کسانی که چند سالی است ازدواج کرده اند مشورت بگیرید. اما برای آن‌که بدانید هر وسیله را از کجا با قیمت مناسب بخرید، از تازه عروس‌ها کمک بخواهید؛ چراکه آن‌ها قبل از شما برای خرید زمان گذاشته و اطلاعات بهتری درباره قیمت‌ها و کیفیت اجناس دارند. این‌گونه در زمان لازم برای خرید صرفه‌جویی می‌شود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ توصیه برای خرید جهیزیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..