تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون کالاهای به‌فروش‌نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد

آمازون قصد دارد از این پس در طرحی به‌نام Fulfillment کالاهایی را که فروش نرفته‌اند، بین نیازمندان توزیع کند.

چهارشنبه این هفته، آمازون اعلام کرد از این پس قصد دارد اجناس فروخته‌نشده را به خیریه‌ها اهدا کند. خبر مذکور پس از آن منتشر شد که تلویزیون فرانسه در مستندی فاش کرد سال گذشته آمازون ۳ میلیون کالای فروخته‌نشده در فرانسه را معدوم کرده است. طرح مورد بحث که از سوی آمازون Fulfillment نام‌گذاری شده است، از ابتدای سٰٰپتامبر آغاز خواهد شد. این برنامه دائمی خواهد بود اما هر تأمین‌کننده‌ای که تمایل نداشته باشد، می‌تواند از اهداء محصولات خود توسط آمازون امتناع کند.

آمازون برای اجرای این طرح در ایالات متحده با سرویس Good360 همکاری خواهد کرد تا بتواند اجناس را بین نیازمندان توزیع کند. Good360 سازمانی است که با خرده‌فروشان و تولیدکنندگان برای توزیع کالا و رساندن آن‌ها به دست فقرا برحسب نیازشان همکاری می‌کند. آمازون در انگلستان مستقیما اجناس‌ را بین خیریه‌های مختلف مانند خیریه‌های زندگی جدید، رهایی و بارنادو توزیع خواهد کرد.

آمازون

به گزارش CNBC، تأمین‌کنندگان با اهدای کالاهای فروخته‌نشده‌ی خود به خیریه می‌توانند در هزینه‌های خویش صرفه‌جویی کنند. آمازون برای بازگرداندن هر قلم کالای فروخته‌نشده به فروشنده‌ها ۵۰ سنت دریافت می‌کند؛ درحالی که اگر فروشنده بخواهد همین جنس را دور بیندازد، آمازون از وی ۱۵ سنت دریافت خواهد کرد. البته معلوم نیست هم‌اکنون هزینه‌ی اهدای کالا برابر با دورانداختن آن‌ها خواهد بود یا خیر.

آمازون بیان کرده، هدفش از اجرای این طرح رساندن به‌صفررساندن تعداد کالاهای فروخته‌نشده‌ای است که معدوم می‌شوند.

آلیس شاب، یکی از مدیران آمازون می‌گوید: «رساندن این کالاها به دست افراد نیازمند، زندگی را به جوامع کوچک باز خواهد گرداند.»

آمازون تنها خرده‌فروشی نیست که بخاطر معدوم کردن کالاهای فروخته‌نشده مورد انتقاد قرار گرفته است. برندهای لوکسی مانند بِربِری و ریچموند نیز به‌خاطر معدوم‌کردن کالاهایشان و عدم عرضه‌ی آن‌ها به مردم با قیمت کمتر مورد انتقاد شدید قرار گرفته‌اند. سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز اعلام کرد برند ورزشی نایکی، کفش‌ها و سایر محصولاتش را قبل از دور انداختن خراب می‌کند تا مطمئن شود دیگر کسی نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون کالاهای به‌فروش‌نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..