تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو مسابقات هفتگی Apex Legends به دلیل تیراندازی‌های اخیر در آمریکا

مسابقات بازی Apex Legends این هفته پخش تلویزیونی نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از کارکنان شرکت Respawn Entertainment در صفحه توییتر خود اعلام کرد: "مسابقات بازی Apex Legends که قرار بود در شبکه‎‌های ABC و ESPN پخش شود به دلیل تیر اندازی دسته جمعی که در تگزاس و اوهایو رخ داد، این هفته پخش نخواهد شد". او همچنین اعلام کرد: "پخش مسابقات به روز یکشنبه هفته اینده منتقل شد و شبکه ESPN2 نیز مسابقات عنوان Apex Legends را در سه شب و از ۳ اکتبر پخش خواهد کرد."

او علاوه بر این تاکید کرد که پخش مسابقات این بازی برای شبکه‌های ABC و ESPN برنامه ریزی شده بود و شبکه ESPN2 نیز جدیدا به جمع شبکه‌های پخش کننده مسابقات عنوان مذکور اضافه شد. رییس جمهور کشور آمریکا ظاهرا اعلام کرده بود که عناوین رایانه‌ای که در سبک تیراندازی ساخته می‌شوند، یکی از عوامل اصلی در دامن زدن به خشونت و تیراندازی‌های خیابانی این کشور هستند، صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا یکی از دلایل پخش نشدن مسابقات بازی Apex Legends، خواهد بود.

مسابقات بازی Apex Legends این هفته پخش تلویزیونی نخواهد داشت

اطلاعات اولیه فصل دوم بازی Apex Legends برای اولین بار در مراسم E3 امسال فاش شد و خود بازی در ماه گذشته نیز به طور رسمی معرفی شد. قرار است در فصل دوم این عنوان افزایش سطح گیمرها نسبت به قبل بسیار سریع‌تر انجام شود و گیمرها برای بالا بردن سطح خود احتیاجی به انجام بازی در طولانی مدت نداشته باشند. قرار است افزایش سرعت کسب XP در بازی از طریق انجام چالش‌هایی رخ دهد که سازنده عنوان Apex Legends هر هفته در بازی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید

همچنین زمان بخش تک نفره قسمت The Iron Crown Event که در گذشته محدود بود، در فصل دوم نامحدود خواهد شد و گیمرها می‌توانند تا هر زمان که بخواهند، در این بخش بازی کنند. شرکت Respawn Entertainment نیز اخیرا اعلام کرده است که مانند شرکت EA در حال شناسایی افرادی است که در بازی Apex Legends تقلب می‌کنند و پس از شناسایی آن‌ها را از بازی محروم خواهد کرد.

انتهای پیام/

علت پخش نشدن مسابقات این هفته بازی Apex Legends  از تلویزیون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو مسابقات هفتگی Apex Legends به دلیل تیراندازی‌های اخیر در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..