تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است!

شهرام شکیبا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است!شهرام شکیبا مجری و طنزپرداز کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نبود نقد در عرصه طنز ادبی گفت: نبود نقد ادبی به دلیل تعداد کم نویسندگان، کم بودن میزان تولید آثار ادبی طنز و تعداد بالای طنز نویسان و پهلوان پنبه‌های بی نام و نشان در صفحه مجازی است که روز به روز خطرناک‌تر می‌شود.

وی اظهار داشت: نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است؛ یعنی نبینیم مشتری آثار ادبی چه می‌خواهد و چه جایگاهی دارد. برای همین است که گاهی طنز نویسان خارج از اجتماع زندگی می‌کنند.

این مجری تلویزیون افزود: وقتی طنز پردازی به نوشتن کتابی می‌پردازد، به علت استقبال کم مردم می‌گویند مخاطب درک درستی از خواندن طنز ندارد. اما از نظر بنده وظیفه اصلی طنز پرداز ارائه آثار درست و با مفهوم است.

شکیبا در پایان گفت: هر فردی که ادبیات طنز کشور برایش اهمیت دارد، باید به شناخت بزرگان اصیل و طنز پرداز ادبی بپردازد. برخی مسئولان به دلیل رفتار نادرست و صادق نبودن با مردم از طنز نویسان می‌ترسند و اجازه چاپ اثرشان را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اظهار نظر شهرام شکیبا درباره طنز ادبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود نقد شبیه تعطیلی بخش خدمات پس از فروش است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..