تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجیر VAR یک بار دیگر بر پای گواردیولا و تیمش مقابل تاتنهام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس،تیم های منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت. در این مسابقه رحیم استرلینگ و سرخیو آگوئرو دو بار شاگردان پپ گواردیولا را پیش انداختند اما گل های اریک لاملا و لوکاس مورا اجازه نداد برتری سیتیزن ها پایدار بماند.

در دقیقه 91 این مسابقه گابریل خسوس موفق شد برای بار سوم دروازه تاتنهام را فرو بریزد اما این گل به کمک VAR مردود اعلام شد تا به فاصله چندماه پس از اینکه گل دقیقه آخر منچسترسیتی به تاتنهام در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به وسیله کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد،تاریخ یک بار دیگر برای تیم گواردیولا مقابل تاتنهام تکرار شود.

با این نتیجه سیتی و تاتنهام هر دو 4 امتیازی شدند و از کورس صدرنشینان عقب ماندند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجیر VAR یک بار دیگر بر پای گواردیولا و تیمش مقابل تاتنهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..