تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرازی از وصیت‌نامه شهید صادق ترکاشوند با صدای گوینده معروف +فیلم

فرازی از وصیت نامه شهید صادق ترکاشوند با صدای گوینده معروف +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید صادق (هوشنگ) ترکاشوند با شروع جنگ، ماندن در شهر را با وجود احتیاج به او در خانواده جایز ندانست و رهسپار جبهه‌های جنگ شد و مدت‌ها در سوسنگرد و هویزه جنگید. تا اینکه قبل از کربلای هویزه مجروح شد و بعد از بهبودی به دانشگاه برگشت و به صف مبارزان جهاد دانشگاهی پیوست و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده ادبیات و عضو جهاد دانشگاهی تهران و نیز کنترل و شناسایی گروهک‌ها در دانشگاه بود و در اسلامی کردن جو دانشگاه و حاکم کردن معیارهای اسلامی در این محیط صادقانه تلاش کرد.

شهید صادق ترکاشوند در پائیز ۶۲ به جبهه رفت و وجود وی در میان سایر رزمندگان و در فضای نورانی جبهه کامل شد و او با اعتقاد راسخ به اینکه خط امام، همان خط سرخ حسین(ع) است؛ از هیچ کوششی فرو گذاری نکرده و  در جزیره مجنون در عملیات خیبر خون پاکش را برای سیراب کردن درخت انقلاب همانند شهیدان کربلا بر زمین ریخت.

در ادامه ویدئویی از وصیت نامه شهید صادق ترکاشوند را با صدای فضه سادات حسینی مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرازی از وصیت‌نامه شهید صادق ترکاشوند با صدای گوینده معروف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..