تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره حذف ۴ صفر از پول ملی/ از فردا همه می‌پرسند قیمت قدیم یا جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات وزیران با حذف چهار صفر از پول ملی ایران موافقت کرده است؛ به این ترتیب با تصویب مجلس هر هزار تومان به یک تومان تبدیل خواهد شد.

لایحه حذف چهار صفر در حالی راهی مجلس شورای اسلامی شده است که کارشناسان نظراتی به شدت متفاوت در برخورد با این مصوبه دارند. برخی معتقدند حذف چهار صفر در شرایط کنونی نمی‌تواند دستاوردی برای اقتصاد ایران داشته باشد و باید این اجرای این طرح به موعدی دیگر، موکول شود، اما در مقابل موافقان بر این عقیده‌اند که با تقویت پول ملی، در اثر اجرای این سیاست اصلاحی، اقتصاد ایران در شرایطی متعادل‌تر قرار خواهد گرفت.

در این میان، کاربران خبرآنلاین نیز درباره حذف ۴صفر از پول ملی دیدگاه‌های جالبی داشتند. مهران، یکی از کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی‌ای تحت عنوان «با حذف چهار صفر از پول ملی ایران موافق هستید؟ » نوشت: «فقط به شرطی موافقیم که حقوق به ریال باشد و خرج کرد به تومان. »

«علی» کاربر دیگر خبرآنلاین تصریح کرد: «اما مهم تر از این، رُند شدن یا همون گرد شدن قیمت به سمت بالا هست نه پایین که بدجور تورم‌زاست. مثلا یک کالا ۸۵۰ تومنی چند می‌شه؟ »

«محمد» عنوان کرد: «داداش داری اشتباه می‌زنی. برعکسش درسته. »

«مهران» به این نظر این‌گونه پاسخ داد: «آقا محمد شما مثلا حقوق می‌گیری ماهی ۳۰ میلیون ریال و خرج می‌کنی مثلا اجاره خونه ماهی ۱۲۰ هزار تومان. پس درسته داداش. »

یکی از کاربران خبرآنلاین که نام خود را «ناامید» عنوان کرده، نوشت: «من معلم هستم و معیشت مناسبی ندارم و بعید می‌دانم معیشت کارگر و کارمند با این طرح خوب‌تر بشه. هنوز حق‌التدریس دبیران رسمی ماه‌هاست پرداخت نشده است. »

کاربری متذکر شد: «اگر یه کم آینده‌نگر باشیم، ۶ تا صفر حذف می‌کنیم. »

کاربر دیگری یادآور شد: «پیش به سوی آزادسازی قیمت‌ها. »

یکی از کاربران نوشت: «بعدها مردم می‌گن وای چقدر گرون بوده همه چی، در حالی که در طرح جدید تورم پنهانه. »

کاربری هم عنوان کرد: «سلام، از فردا قیمت هر کالایی را که بپرسیم، می‌گن: قدیم یا جدید (مثل ساعت که سال‌های قبل که هر وقت می‌پرسیدیم ساعت چنده، می‌گفتند قدیم یا جدید.)

«جواد» کاربر خبرآنلاین تصریح کرد: «خیر موافق نیستم، الان زمان مناسبی نیست دولت زمانی می‌تونه صفرها رو حذف کنه که اول این‌که تورم رو به زیر ۱۰ درصد برسونه و حول و حوش ۴ و ۵ درصد نگه داره. دوم این‌که این تورم ۴ درصد بتونه ۵، ۶ سال نگه داره، اون وقت می‌تونه صفر ها رو حذف کنه. اگر الان صفرها حذف شوند، ۶ سال دیگر با این تورمی که ما داریم، دوباره صفرها برمی‌گردند. الان وقت مناسبی نیست. »

«علی» نوشت: «در ژاپن قانونی هست که نباید اجناس به درد نخور رو با خودت نگه داری و حمل کنی، چون باعث کار بیهوده میشه و این چهارتا صفر اضافه است و بایدحذف شود و ۵۰ میلیون ایرانی هر روز حساب کنید چند نقطه اضافی با دست یا کامپیوتر یا عابربانک و سیستم حسابداری و... ثبت کنند. شما موهات بلند شود، کوتاهش نمی‌کنی و در تابستان بافتنی و کاپشن می‌پوشی و از لحاظ جهانی اعتبار پول بالا میره و از لحاظ روحی بازار از رکود در میاد و تجارت و دادوستد آسان‌تر می‌شه تغییر مثبت خوب است. انشاء الله برداشته بشه نا امید نباشید. »

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره حذف ۴ صفر از پول ملی/ از فردا همه می‌پرسند قیمت قدیم یا جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..