تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره دوران اسارت اسیر معروفی که با خبرنگار بی‌حجاب مصاحبه نکرد +فیلم

خاطره دوران اسارت اسیر معروفی که با خبرنگار بی حجاب مصاحبه نکرد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طحانیان، نوجوان سیزده ساله‌ای بود که در عملیات بیت المقدس در نوزده اردیبهشت ۱۳۶۱ به اسارت دشمن بعثی درآمد. مهدی همان نوجوانی است که یک سال پس از اسارت، در برابر درخواست خانم خبرنگاری بی‌حجاب برای مصاحبه، خطاب به وی شرط مصاحبه را محجبه شدن آن خبرنگار قرار داد و او مجبور شد تا حجاب خود را رعایت کند و همرزمش علیرضا رحیمی شعر زیر را خواند:‌

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است         ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافرازی که پس از تحمل سال‌های اسارت در اردوگاه‌های عراق، سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشتند. مهدی طحانیان یکی از همین رزمندگانی که با وجود گذشت سال‌ها از آن روزها، همچنان پای باور‌ها و آرمان‌هایش ایستاده و خود را رهرو شهدا می‌داند در برنامه " یه روز تازه " حاضر شد و خاطرات شنیدنی خود از دوران اسارت را تعریف کرد. در ادامه بخشی از صحبت‌های او را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره دوران اسارت اسیر معروفی که با خبرنگار بی‌حجاب مصاحبه نکرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..