تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اختتامیه جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی دقایقی پیش در محله قدیمی تهران، سنگلج و در خیابان بهشت برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مردم، هنرمندان و مدیران جشنواره از جمله داود فتحعلی‌بیگی دبیر، شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی، سیدمجتبی حسینی،معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... حضور دارند.

قرار است در این برنامه با حضور هنرمندان آیینی و سنتی و برگزاری موسیقی و حرکات آیینی و با برپایی خیمه‌های پذیرایی و شهر فرنگ از مهمانان پذیرایی شود.

*تجلیل از ۴ هنرمند پیشکسوت نمایش‌های آیینی سنتی

مجری مراسم افتتاحیه جشنواره افشین هاشمی، کارگردان مراسم داخلی اتابک نادری و بخش خیابانی، میلاد نیک‌آبادی هستند. در این مراسم از چهار پیشکسوت عرصه هنر‌های نمایشی «غلامعلی ایوبی»، شبیه خان برجسته قزوینی، «محمدرضا شهسواری فرد»، هنرمند پیشکسوت نمایش‌های تخت حوضی از شیراز، «ابوالفضل کبابیان»، شبیه گردان، شبیه خوان، نمایشنامه نویس و تعزیه خوان و در نهایت «پرویز سنگ سهیل» پیشکسوت دیگر نمایش‌های آیینی سنتی تجلیل شد.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اختتامیه جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..