تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خوزستان: دستگاه‌های اجرایی درصد ایثارگری را رعایت کنند

غلامرضا شریعتی، امروز ۲۶ مردادماه در دیدار با جمعی از آزادگان، ضمن تبریک اعیاد و سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل رنج‌ها به میهن اسلامی بازگشتند. امروز، روز مبارکی است و جا دارد یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی را نیز گرامی بداریم.

وی گفت: شما آزادگان دوره سخت و درخشانی را گذراندید و سرافراز بیرون آمدید و بعد از آن نیز مایه افتخار کشور بودید. همان‌طور که گفته شد خود آزادگان مستغنی بودند، باری بر دوش کشور نبودند؛ بلکه بار از دوش کشور برداشتند و منشأ خیرات شدند و اثر بخش بودند. ایستادگی آزادگان در کنار نظام با وجود همه مشکلات، مایه سرافرازی است.

شریعتی با اشاره به مسئله اشتغال فرزندان آزاده که از سوی آزادگان مطرح شد، گفت: کمیته اشتغال ایثارگران باید فعال باشد. دستگاه‌های نظارتی هم باید در کنار دستگاه‌های اجرایی باشند و اگر دستگاه‌های اجرایی این مصوبه را عملی نکردند و سرباز زدند، دستگاه‌های نظارتی آنها را مکلف کنند که درصد ایثارگری را رعایت کنند. مشاور امور ایثارگران، معاون امور اجتماعی و بنیاد شهید پیگیر این موضوع باشند.

استاندار خوزستان درباره بیمه دی نیز گفت: در دولت درباره بیمه دی صحبت شد و آقای رئیس جمهور در جلساتی که در هفته‌های گذشته داشتند بخش زیادی از جلسه را به مسائل بنیاد شهید، اختصاص داد که از جمله این مسائل، بیمه دی بود. در این جلسه دستور دادند کمیته‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور این کار را انجام دهد و امید داریم این کمیته سریع‌تر تشکیل شود و به امور بیمه دی رسیدگی شود. در ارتباط با محل مؤسسه پیام آزادگان نیز پیگیری‌هایی انجام خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خوزستان: دستگاه‌های اجرایی درصد ایثارگری را رعایت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..