تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن ملی مترجمان آبان ماه برگزار می‌شود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جشن ملی مترجمان ابان ماه برگزار می شودمحمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان برگزاری جشن ملی مترجمان گفت: امسال هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان با توجه به وضعیت مالی این انجمن، تصمیم گرفت جشن ملی مترجمان را برگزار نکند؛ اما با رایزنی خوبی که با موسسه خانه کتاب داشتیم قرار شد این جشن با همکاری این موسسه در هفته آخر آبان ماه برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر موسسه خانه کتاب، بخش های دیگر هم می توانند در برگزاری این جشن با انجمن صنفی مترجمان همکاری کنند. در این مراسم علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان عرصه ترجمه، مترجم محبوب و برگزیدگان جایزه جهانی ترجمه هم معرفی می شوند. امیدوارم امسال بتوانیم جشن باشکوهی برگزار کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان با اشاره به نوع حمایت موسسه خانه کتاب و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشن ملی مترجمان بیان کرد: حمایت های مادی و غیرمادی از سوی این دو نهاد شد. کمک هایی که به انجمن صنفی مترجمان برای برگزاری جشن ملی مترجمان شد، در حدی بود که توانست باری را از دوش ما بردارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن ملی مترجمان آبان ماه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..