تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار البرز: نظارت ویژه ای بر روند تکمیل ابر پروژه آزادراه تهران شمال در سطوح ملی و استانی وجود دارد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از داره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران-شمال با اشاره به اهمیت این پروژه در سطح ملی و بویژه برای گره گشایی از بار ترافیک ورودی استان، افزود: بر روند این پروژه مهم از سوی مسئولان ملی توجه و نظارت ویژه ای وجود دارد.
وی ادامه داد: در سفر اخیر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار و بودجه ویژه ای تخصیص یافت که روند پروژه را به شکل محسوسی تسریع کرد.
شهبازی گره گشایی از ترافیک البرز از مهمترین دغدغه های رییس جمهوری و سایر مسئولان ملی است، گفت: اتخاذ تدابیری برای سفری ایمن و در کمال آرامش از محورهای پرتردد البرز مد نظر است.
وی افزود: علی رغم حجم وسیع این پروژه بویژه در قطعه یک، روند کار بسیار سرعت خوبی داشته و مسئولان و پیمانکار مربوطه به جد درصدد بهره برداری از قطعه یک این آزادراه طی چند ماه آینده هستند.
استاندار البرز اضافه کرد: قطعه یک این پروژه بسیار مهم که به دست توانمند فرزندان ایران اسلامی در حال به سرانجام رسیدن است، 30 درصد از مشکلات ترافیک ورودی کرج را رفع می کند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار البرز: نظارت ویژه ای بر روند تکمیل ابر پروژه آزادراه تهران شمال در سطوح ملی و استانی وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..