تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد ستاره‌های پرسپولیس ثبت شد؛ کنعانی‌زادگان هم ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با تیم فوتبال پرسپولیس رسمی و ثبت کردند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنانی بود که در روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون اعلامش در لیست مازاد وجود داشت، اما با ثبت قراردادش را با پرسپولیس معلوم بود که تمامی آن اخبار کذب بودند و او در برنامه‌های کالدرون جا دارد.

در کنار مدافع پرسپولیس، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محمد نادری هم قراردادشان را با این تمدید کردند تا خیال پرسپولیسی‌ها از بابت حضور این بازیکنان راحت شود. 

محسن خلیلی، سرپرست تیم پرسپولیس هم در کنار بازیکنان برای ثبت قرارداد وجود داشت تا حاشیه‌هایی که برای استقلالی پیش آمده بود، تکرار نشود.

255 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد ستاره‌های پرسپولیس ثبت شد؛ کنعانی‌زادگان هم ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..