تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفیت آب استان آذربایجان‌غربی در حد استانداردهای بین‌المللی است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مقداد اسکندرپور با اشاره به وضعیت کلی آبرسانی به شهرهای استان، گفت: جمعیت شهری استان ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار نفر است که از این میزان، ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۵۱۴ نفر زیر پوشش شبکه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارند بطوریکه درصد بهره‌مندی جمعیت شهری ۹۹.۸ درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.
وی با بیان اینکه درصد بهره مندی از شبکه آب جمعیت شهری استان ۰.۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری است، ادامه داد: ۶۴۴ هزار فقره انشعاب آب در آذربایجان‌غربی واگذار شده است که این میزان، شامل ۸۸۱ هزار آحاد است.
این مسئول با اشاره به منابع تامین آب استان، اظهار داشت: آب مورد نیاز از ۱۹۶ حلقه چاه، ۱۳ تصفیه خانه، ۱۲چشمه و ۱۱۷ مخزن با حجم ۴۱۴ هزار مترمکعب تامین می شود.
اسکندرپور به کیفیت آب شرب شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: کنترل کیفیت آب شرب شهرهای مختلف آذربایجان غربی در حد استانداردهای بین المللی است به طوری که این شرکت توانسته از نظرمدیریت و نظارت بر  کیفیت آب شرب، گواهینامه های بین المللی را در سالهای متمادی کسب کند.
این مسئول با بیان اینکه در تامین کیفیت آب شرب، یکی از ۱۰ استان های  برتر کشور هستیم، ادامه داد: ۱۷ آزمایشگاه کیفیت سنجی آب در استان به صورت روزانه، ماهانه و سالانه نسبت به بررسی پارامترهای مختلف و موثر در کیفیت آب شرب شهری اقدام می کنند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفیت آب استان آذربایجان‌غربی در حد استانداردهای بین‌المللی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..