تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت وحشیانه دختر جوان توسط پلیس آمریکا+فیلم

بازداشت وحشیانه دختر جوان توسط پلیس آمریکا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته برای سامانتا گلاس ۳۶ ساله ساکن آریزونای آمریکا حادثه وحشتناکی رخ داد که ویدئوی این حادثه به تازگی منتشر شده است.
در این حادثه او به طرز وحشیانه‌ای توسط پلیس آمریکا دستگیر شد، این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد وی بی‌گناه است و بی‌رحمانه اعمال قانون شده است. اکنون این زن با ثبات بی‌گناهیش قصد دارد تا از پلیس به دلیل حمله وحشیانه‌اش شکایت کند. ماجرا این قرار است که در شب حادثه سامانتا به جرم سرقت یک خودرو در حالت مستی بازداشت شد. اما حقیقت این است که او قصد داشت تا دخترانش را که در نزد شوهر سابقش بودند، ملاقات کند. اما در هنگام بازگشت نزاع کوتاهی بین او و همسر سابقش در مقابل خانه وی رخ داد، زن سعی کرد تا داخل ماشین همسرش شود و دختر نوزادش را در آغوش بگیرد، اما در خودرو  بسته و تلاش زن بی فایده بود.

بیشتر بخوانید: ویدئویی جنجالی از برخورد شهروند آمریکایی با دو ایرانی

پس از آن سامانتا در نزدیکی درب خانه همسرش منتظر ماند. این صحنه توسط یکی از همسایه‌ها دیده شد، او تصور کرد یک زن در حالت مستی تلاش می‌کند تا اتومبیل را مورد سرقت قرار دهد بنابراین با پلیس تماس گرفت. کریستوفر رابینسون افسر پلیس پس از حاضر شدن در صحنه تلاش کرد تا به طرز وحشیانه‌ای زن را دستگیر کند. هر چند در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که زن رفتار آرامی دارد و هیچ واکنش خشونت آمیزی از خود نشان نمی‌دهد، اما پلیس با او رفتاری وحشیانه‌ داشته و طوری زن جوان را به زمین انداخت که سرش شکست. اکنون این زن پس از اثبات بی‌گناهیش به دلیل تجاور و خشونت بیش از حد پلیس شکایت خواهد کرد.
این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و همه را از این حادثه شوکه کرد.


انتهای پیام/


ویدئویی از بازداشت وحشیانه دختر جوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت وحشیانه دختر جوان توسط پلیس آمریکا+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..