تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبات در بازار خودرو/ دناپلاس ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد

به گزارش خبرآنلاین، بازار راکد خودرو ، حالا با سرازیری روبرو شده است، انها که قصد تبدیل خودرو به پول را دارند باید به کاهش قیمت، هر چند اندک رضایت دهند اما در این میان بسته به وضعیت عرضه خودرو و موجودی بازار، قیمت برخی خودروها نیز دستخوش افزایش می شود . 

بررسی ها نشان می دهد خودروی پراید SE  ۱۱۱ هفته را با کاهش چهارصد هزار تومانی آغاز کرد در حالی که سایر مدل های این خودرو با ثبات قیمتی روبرو بودند.. قیمت خودرو سیتروئن C۳ نیز یک میلیون تومان کاهش یافته است و همچنین قیمت خودرو چانگان CS۳۵  نیز یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

ولی در این میان قیمت خودرو کیا سراتو اتومات ۲۰۰۰ یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

جدول آخرین قیمت برخی خودروهی پرمتقاضی را نشان می دهد. 

۲۲۳۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبات در بازار خودرو/ دناپلاس ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..