تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو خبر از شبکه چهار سیما/ از درمان‌های کمک باروری تا بررسی مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در چهارمین قسمت از سری جدید برنامه «پایان ناباروری» که شنبه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، مینا هاشمی مجری برنامه با دکتر سهیلا عارفی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ ناباروری و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا درباره درمان‌های کمک باروری صحبت می‌کند.

دو خبر از شبکه چهار سیما/ از درمان‌های کمک باروری تا بررسی مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر

در بخش دیگری از برنامه، دکتر سمیه کاظم نژاد، جنین شناس، عضو هیات علمی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا در آزمایشگاه جنین شناسی روش میکرو اینجکشن را برای مخاطبان توضیحاتی می‌دهد و در بخش باور‌های غلط درباره باور‌های غلطی که در خصوص انجماد جنین وجود دارد، پاسخ داده می‌شود.

در آیتم «مادرانه» این هفته «پایان ناباروری» گیتی خامنه راوی داستان یکی از زنانی می‌شود که برای فرزندآوری مشکلاتی را پشت سر نهاده اند.

«پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود. سری جدید این برنامه به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

دو خبر از شبکه چهار سیما/ از درمان‌های کمک باروری تا بررسی مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر

بررسی مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر در «شب تئاتر»

برنامه «شب تئاتر» امشب ۲۶ مرداد ماه به سراغ موضوع حقوق هنرمندان یکی از مباحث مهم عرصه تئاتر می‌رود. منوچهر اکبرلو مجری این برنامه شبانه، امشب میزبان محمودرضا رحیمی سخنگوی خانه تئاتر و کاوه رضوانی راد حقوقدان می‌شود و با آن‌ها در خصوص ابعاد مختلف مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر گفتگو می‌کند.

حقوق هنرمندان، مسئله داوری (توسط مرکز، خانه تئاتر و شورای تماشاخانه ها)، قرارداد‌های شفاهی و ضمنی و کتبی، بررسی قوانین حقوق مولف و پیشنهاد‌هایی برای بستن قرارداد، پیگیری حقوق از طریق قرادادها، پیامک‌ها و فایل‌های صوتی و دیگر اسناد مجازی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به نقد کشیده می‌شود.

در این برنامه همچنین مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر و مهدی کوهیان رییس شورای داوری انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران به صورت تلفنی دیدگاه‌های خود را مطرح خواهند ساخت.

اخبار و تحلیل رویداد‌های تئاتر تهران و استان ها، معرفی نمایش‌های روی صحنه و معرفی کتاب‌های نمایشی از دیگر بخش‌های مجله تلویزیونی «شب تئاتر» است.

«شب تئاتر» از مجموعه «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو خبر از شبکه چهار سیما/ از درمان‌های کمک باروری تا بررسی مسائل حقوقی هنرمندان تئاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..