تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی رئیس‌جمهور آمریکا طرفدارش را با معترضان اشتباه می‌گیرد! +فیلم

گاف جدید ترامپ سوژه رسانه ها شد؛ وقتی رئیس‌جمهور آمریکا طرفدارش را با معترضان اشتباه می‌گیرد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که بارها سوتی‌ها و گاف‌هایش مایه سرافکندگی مردم این کشور شده است باز هم با انتشار ویدئویی  از دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فضای مجازی به سوژه‌ای برای رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده است .

بیشتربخوانید: دلقک بازی ترامپ؛ از تبلیغ بال مرغ در رستوران تا ریاست کاخ سفید +فیلم

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی برای ریاست جمهوری،  یکی از حامیان خود را با معترضان اشتباه می گیرد و از ماموران امنیتی می‌خواهد این مرد را از سالن بیرون بیندازند، رئیس جمهور آمریکا در بخشی از این ویدئو می‌گوید : "این مرد از نظر وزن از همه ما بدتر است."
ترامپ بعد از دستگیری این فرد توسط ماموران امنیتی  متوجه اشتباه خود می‌شود اما دیگر دیر شده بود.

در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی رئیس‌جمهور آمریکا طرفدارش را با معترضان اشتباه می‌گیرد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..