تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز، آغاز نمایشگاه گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی همزمان با دومین جشنواره ملی گردشگری درحالی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در پارک جنگلی ارومیه آغاز خواهدشد که یکصد غرفه از استان‌های مختلف کشور در آن حضور خواهندداشت.

در این نمایشگاه که با رویکرد نمایش رشته های مختلف صنایع دستی از قبیل گلیم، چرم، رودوزی‌های سنتی، شیشه گری، سنگ‌های قیمتی و رشته‌های چوبی برگزار خواهدشد واحدهای بوم‌گردی و بیمارستان امید بزرگترین بیمارستان خیریه کشور نیزحضور خواهدداشت.

گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان‌غربی همزمان با دومین جشنواره ملی گردشگری و همچنین جشنواره استانی غذا و هنر آشپزی از ساعت 19 تا 21 طی روزهای ۲۶ لغایت ۲۹ مردادماه در پارک جنگلی ارومیه که یکی از جاذبه های گردشگری شهر نیز محسوب می شود، برگزار خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز، آغاز نمایشگاه گردشگری در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..