تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای مرگ مرموز در جزیره

معمای مرگ مرموز در جزیرهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه چهارشنبه مردی هراسان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد چند روز است از خانواده پسرخاله‌اش خبری نیست و بوی نامطبوعی از داخل خانه آن‌ها به مشام می‌رسد. پس از این تماس تیمی از ماموران راهی خانه مورد نظر در خیابان شهید رئیسی زاده شدند.

ماموران پس از ورود به حیاط با بوی نامطبوعی مواجه شدند که از داخل ساختمان به مشام می‌رسید. آن‌ها برای بررسی موضوع وارد ساختمان شده و با صحنه‌ای هولناک رو‌به‌رو شدند.

پیکر پدر خانواده به نام محمد ۳۶ ساله مقابل در افتاده بود. به نظر می‌رسید او قصد داشته خود را به حیاط برساند، اما در چند قدمی در ساختمان روی زمین افتاده و جان باخته بود.

مادر خانواده به نام آمنه و دختر ۱۲ ساله‌اش به نام سحر در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند، جان خود را از دست داده بودند. پیکر علیرضا، پسر چهارساله خانواده در گوشه‌ای از اتاق قرار داشت، اما خبری از دختر هفت ساله خانواده نبود. ماموران به جست‌وجوی خانه پرداختند و پیکر بی‌جان مهسا را در یکی از اتاق‌ها در حالی که نشسته به دیوار تکیه داده بود، یافتند.

پسرخاله محمد که موضوع را به پلیس خبر داده بود، در تحقیقات گفت: امروز عصر پدر محمد با من تماس گرفت و نگران حال پسرش بود. او از من خواست به خانه آن‌ها مراجعه کنم و جویای احوالشان شوم. به خاطر این‌که شیفت پالایشگاه بودم، با برادرم تماس گرفتم و خواستم به خانه آن‌ها برود. او بعد از چند دقیقه تماس گرفت و عنوان کرد محمد در را باز نمی‌کند و از خانه‌شان بوی نامطبوعی می‌آید. همسایه‌ها هم تصور می‌کنند آن‌ها به مسافرت رفته‌اند. به موضوع مشکوک شده و بعد از گرفتن مرخصی به مقابل خانه‌شان رفتم و با اطلاع موضوع به پلیس، ماموران به بررسی خانه پرداختند و اجساد کشف شد.

پس از تحقیقات مقدماتی، اجساد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد، حدود ۲۰ روز از مرگ اعضای این خانواده می‌گذرد.

به گفته رئیس‌پلیس آگاهی استان هرمزگان، ماموران پس از بررسی محل حادثه تاکنون مدارکی دال بر قتل و سرقت مشاهده نکرده و این موضوع منتفی است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی با بیان این‌که اجساد به پزشک قانونی منتقل‌شده و پس از کالبدشکافی و آزمایش‌ها مختلف، منتظر جواب هستیم، تصریح کرد: البته فرضیه مسمومیت مطرح‌شده، ولی تا جواب پزشک قانونی به دست ما نرسیده باشد، نمی‌توان در این مورد نظر داد.

منبع:روزنامه جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای مرگ مرموز در جزیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..