تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناخونک»، «خنده بازار» نیست/ واکنش داور «عصر جدید» به شوخی با او در یک برنامه تلویزیونی + فیلم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«ناخونک»، «خنده بازار» نیست/ واکنش داور «عصر جدید» به شوخی با او در یک برنامه تلویزیونی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه ۹۰ قسمتی «ناخونک» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی است. این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم‌های نمایشی کوتاه چند دقیقه‌ای، تلاش می‌کند ضمن فرهنگ سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی فضایی شاد و مفرح را به بیننده القا کند.

«ناخونک» با تمرکز بر موضوعاتی، چون کانون خانواده، اختلاف نسل ها، مشکلات شهروندی و آپارتمان نشینی، مشکلات بیمارستان ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ کتابخوانی، توجه به اماکن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست، می‌کوشد رسالت رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کند.

ابراهیم شفیعی بازیگر این مجموعه، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه تلویزیونی «ناخونک» گفت: «ناخونک» طنز اجتماعی است که به برخی مشکلات در جامعه نگاه نقادانه دارد.

وی درباره تفاوت «ناخونک» با «خنده بازار» عنوان کرد: «ناخونک» با برنامه «خنده بازار» تفاوت دارد؛ «خنده بازار» بیشتر آیتم‌های نمایشی داشت، اما «ناخونک» سریالی است که در دل قصه‌های خود آیتمی همچون «عصر جدید»، «برنده باش» و «سیمای خانواده» دارد.

این بازیگر افزود: حسین رفیعی، مریم امیرجلالی، عزت الله مهرآوران و یزدان فتوحی نقش‌های فضای خانوادگی «ناخونک» را بازی دارند و در کنار قصه‌های این خانواده آیتم‌های طنز در نظر گرفته شده است.

شفیعی اظهار کرد: برای نزدیک شدن به شخصیت‌ها یزدان فتوحی کارگردان، شهرام خلج به عنوان گریمور و صداگذاری‌ها (در بخش دوبله) بسیار تاثیرگذار بودند.

وی ادامه داد: ابتدا «ناخونک» در شبکه استانی پخش شد و به خاطر استقبال آقای دارابی معاون امور استان‌ها دستور دادند که در شبکه شما هم باز پخش شود. البته احتمال پخش از شبکه‌های نسیم و سه بر اساس نظر و توافق مدیران وجود دارد.

ر

همه جای دنیا با کاراکتر برنامه های  موفق شوخی می‌کنند

این بازیگر در واکنش به برخی ناراحتی‌ها از شوخی با اشخاص و افراد توضیح داد: هیچ‌وقت به‌دنبال تمسخر کسی نبوده‌ایم و «ناخونک» چنین رویه‌ای را نداشته است. همه جای دنیا با شخصیت، برنامه و سریال‌های موفق شوخی می‌کنند. از آقای لطف الله سیاهکلی مدیر سروش، محمد صالحیان تهیه کننده، یزدان فتوحی کارگردان و آقای دارابی معاون امور استان‌ها به خاطر همراهی و ساخت این پروژه تشکر می‌کنم.

شفیعی درباره واکنش بشیر حسینی داور عصر جدید درباره این شوخی‌ها توضیح داد: برنامه «عصر جدید» بسیار مورد استقبال قرار گرفت و آقای حسینی نسبت به نقش خود در ناخونک استقبال کرد. حتی به پشت صحنه لوکیشن آمد و با گروه گفت‌وگو کرد.

ر

شفیعی درباره حضور پسر خود به عنوان خواننده در برنامه ناخونک بیان کرد: کسرا هنرستان موسیقی درس می‌خواند؛ به صورت آکادمیک موسیقی را ادامه می‌دهد. از چهارسالگی هم موسیقی را دنبال می‌کند و با توجه به اینکه فقط ۱۶ سال دارد، سه قطعه با صدای او منتشر شده است.

ر

در ادامه، کسرا شفیعی هم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خوانندگی برنامه ناخونک گفت: از چهار سالگی در حوزه موسیقی کار خود را آغاز کردم و کنار اساتید برجسته همچون پدرام طاهریان و سامان احتشامی موسیقی آموختم.

وی ادامه داد: این روز‌ها در هنرستان موسیقی به صورت آکادمیک این رشته را دنبال می‌کنم.

ر

شفیعی پیرامون قطعاتی که تاکنون از او منتشر شده، اظهار کرد: این شب‌ها تیتراژ برنامه ناخونک به نام «زندگی قشنگه» از من پخش شده که ترانه و آهنگسازی مجتبی مصری، تنظیم حسین کرمی، میکس و مستر مرتضی تقی زاده را به همراه داشته است. البته دو قطعه دیگر «خودش بود» و «کجا برم» نیز به صورت رسمی از من منتشر شده است.

در ادامه تیتراژ برنامه «ناخونک» به نام «زندگی قشنگه» را مشاهده کنید:

گفتنی است مجموعه «ناخونک» ۹۰ قسمتی و کاری مشترک از شرکت صوتی و تصویری سروش و معاونت امور استان‌های صدا و سیماست. «ناخونک» هر شب ساعت ٢٣ و تکرار آن روز بعد ساعت ١٤ از شبکه شما پخش می‌شود.

مریم امیرجلالی، عزت الله مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاکلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی، مهران ضیغمی و ... بازیگران سریال «ناخونک» هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناخونک»، «خنده بازار» نیست/ واکنش داور «عصر جدید» به شوخی با او در یک برنامه تلویزیونی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..