تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن مونیخ ۲ - هرتابرلین ۲ / دبل لواندوفسکی در شب توقف خانگی بایرن 

بایرن مونیخ ۲ - هرتابرلین ۲ / دبل لواندوفسکی در شب توقف خانگی بایرن به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و هرتابرلین در نخستین دیدار فصل جدید رقابت‌های بونس لیگا به مصاف یکدیگر رفتند. بایرنی‌ها که در این بازی میزبان بودند در پایان ۹۰ دقیقه زیبا و جذاب به تساوی تن دادند.  

نخستین گل این بازی را لواندوفسکی در دقیقه ۲۴ برای باواریایی‌ها به ثمر رساند در ادامه بازی دو تیم پر برخورد دنبال شد و هرتابرین در دقایق ۳۶ و ۳۸ توسط ایبیشویچ و  گروییچ به دو گل پیاپی دست یافتند.  

بایرنی‌ها که نمی‌خواستندفصل را با شکست خانگی آغاز کنند حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در نهایت در دقیقه ۵۹ روی نقطه پنالتی توسط لواندوفسکی به گل تساوی رسیدند.  

بایرن که قهرمان فصل گذشته هم بود در ادامه کار همانند حریفش چند تلاش ناموفق برای گل زنی داشت، این بازی در نهایت با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.  

بیشتر بخوانید:

بایرن مونیخ فصل را با پیروزی مقابل حریف دسته چهارمی آغاز کرد

مهاجم زنبور‌ها به لیگ روسیه رفت

خلاصه بازی سنت گالن و دورتموند در ۸ مرداد ۹۸ + فیلم

انتهای پیام/ 

توقف خانگی باواریایی‌ها در ایستگاه نخست فصل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن مونیخ ۲ - هرتابرلین ۲ / دبل لواندوفسکی در شب توقف خانگی بایرن »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..