تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز ایران برای سهم‌بری یک میلیارد دلاری از تجارت جهانی

رضا رحمانی شامگاه جمعه در آئین افتتاح دومین جشنواره  و مرکز تخصصی مبل و منبت روستای اشترمل اظهار داشت: میزان تجارت جهانی  در سراسر جهان و در طول یک سال، 130 میلیارد دلار است که تنها 64 میلیون دلار از این مقدار مربوط به ایران است.

وی افزود: صادرات ایران در سال 97 نسبت به سال 96 با رشد سه برابری روبه رو شد و در وارادات به سوم کاهش یافت اما همچنان به جایگاه واقعی خود در تجارت جهانی نرسیده ایم.
رحمانی با بیان اینکه خاک و جمعیت کشور ما، معادل یک درصد از شاخص های جهانی است تصریح کرد:سهم ایران از تجارت جهانی با بهره وری حداکثری از ظرفیت های کنونی در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت می تواند به بیش از یک میلیارد و 300 میلیون دلار در سال برسد.

رحمانی ابراز کرد: ایجاد و توسعه نشان های ویژه تجاری(برندسازی) و تلاش بیشتر در حوزه نرم افزاری و تبلیغات از مهمترین راهکارها برای ایجاد بهره وری حداکثری از ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت به شمار می روند.

وی خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تولیدات صنعتی شد و تصریح کرد: امروز شاهد شور و شوق و امید مردم ایران برای رونق تولید داخلی هستیم در حالی که دشمنان پس از 16 ماه تحریم تمام عیار اقتصادی انتظار داشتند چرخه تولید و کار در ایران تعطیل شود.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز ایران برای سهم‌بری یک میلیارد دلاری از تجارت جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..