تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر سجادی درباره جلسات جامعه روحانیت مبارز برای وفاق اصولگرایان: جامعه روحانیت را گروه مرجع می‌دانیم/ جمنا تمامی اصولگرایان را در بر نمی‌گیرد

کمال سجادی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره فعالیت و برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود، اظهار کرد: هجده حزب و تشکل سیاسی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند که هر یک برای خود برنامه‌هایی تعریف کرده اند، مانند جامعه اسلامی کارمندان که به دبیرانش اعلام کرده کاندیداهای واجد شرایط را شناسایی کنند.

پعضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: با توجه به جلساتی که جامعه روحانیت مبارز برای وفاق اصولگرایان تشکیل داده، معتقدم ساختاری باید تعریف شود که اکثریت اصولگرایان را در بر بگیرد و به مثابه یک چتر بزرگ عمل کند تا اصولگرایان با وفاق، همگرایی و یکپارچگی وارد انتخابات شوند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: برای جامعه روحانیت نقش مهمی قائل هستیم چرا که می‌تواند نقش پدرانه داشته باشد و به انسجام اصولگرایان کمک کند.

سجادی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های انتخاباتی جمنا اظهار کرد: ساختار جمنا به گونه‌ای است که در شهرستان‌های دور هم عضو می‌پذیرد و اقشار بیست و دو گانه‌ای دارد که جامعه اسلامی کارمندان یکی از این اقشار است، به همه قشرهای جمنا در استان‌ها و شهرستان‌ها وظایف تشکیلاتی محول شده است و ما به عنوان قشر اسلامی کارمندان تعامل بسیار خوبی با جمنا داریم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد ساماندهی اصولگرایان توسط جمنا گفت: جمنا تمام اقشار بیست و دو گانه‌ای که در جامعه زندگی می‌کنند را در بردارد، این نهاد که یک بخش بسیار مهم در جریان اصولگرایی است، تمامی اصولگرایان را در بر نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: معتقدم جمنا، جبهه پیروان خط امام و رهبری و جامعه روحانیت مبارز آن‌ها را به عنوان تشکل‌های ارزشی دعوت می‌کند باید متحد شوند تا نتیجه مطلوب حاصل شود، زیرا تجربه نشان داده است که هرگاه اصولگرایان به نوعی متحد شدند نتیجه خوبی به دست آمده است و بالعکس هر گاه که متفرق بودند و گروه خاصی برنامه‌ها را طرح کردند، نتیجه خاصی به دست نیامده است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما به جامعه روحانیت مبارزه به عنوان گروه مرجع اعتقاد داریم، تصریح کرد: اعتقاد ما اسلام به علاوه روحانیت است، زیرا اسلام به خودی خود ایرادی ندارد و روحانیت تکمیل کننده آن است، از این سو جامعه روحانیت به عنوان گروه مرجع می‌تواند نقش پدرانه ایفا کند و اصولگرایان را به وفاق و انسجام برساند.

سجادی خاطر نشان کرد: هنگامی که افراد در جمنا، جبهه پیروان خط امام و رهبری و دیگر احزاب اصولگرا برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کنند سپس به مرحله غربالگری می‌رسیم و از میان کسانی که برای انتخابات اعلام آمادگی کردند واجدین شرایط وارد عرصه رقابت می‌شوند، اما در حال حاضر با مرحله غربالگری و ارائه لیست فاصله داریم.

۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر سجادی درباره جلسات جامعه روحانیت مبارز برای وفاق اصولگرایان: جامعه روحانیت را گروه مرجع می‌دانیم/ جمنا تمامی اصولگرایان را در بر نمی‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..