تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال سقوط قیمت طلا

در معاملات امروز بازار جهانی طلا هر اونس، معادل ۳۱٫۱۳۲گرم از این فلز گرانبها ۱۳ دلار ارزان شد و ۱۵۰۹٫۹ دلار به فروش رسید.قیمت کنونی در مقایسه با قیمت یک ماه گذشته طلا ۸۳٫۷ و در مقایسه با قیمت یک سال گذشته آن ۳۳۶٫۲ دلار بالاتر بوده است.

قیمت نقره نیز ۹ سنت کاهش یافت و ۱۷٫۱۴ دلار در هر اونس به فروش رسید.پلاتین هم ۶ دلار ارزان شد و ۸۳۱ دلار در هر اونس داد و ستد شد.

قیمت طلا

پالادیوم تنها عنصری بود که در معاملات امروز افزایش قیمت را تجربه کرد و با یک دلار رشد ۱۴۲۹ دلار در هر اونس قیمت‌گذاری شد.به گزارش رویترز، اگرچه سرمایه‌گذاران در بازار طلا به سمت شناسایی سود آمده و قیمت را در معاملات امروز کاهش دادند اما نگرانی‌ها نسبت به رکود در اقتصاد جهانی و الهامات جدی در ادامه جنگ تجاری چین و آمریکا باعث شد تا قیمت طلا به روند افزایشی خود طی هفته جاری ادامه دهد.

ونگ تائو تحلیلگر رویترز می‌گوید: از منظر تحلیل تکنیکال احتمال کاهش قیمت طلا به محدوده ۱۴۸۳ تا ۱۵۰۳ وجود دارد.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال سقوط قیمت طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..