تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20

بخش Volta در FIFA 20 فاقد Season Pass خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از تغییرات بزرگ نسخه جدید FIFA، اضافه شدن بخش Volta Mode به این عنوان است. این بخش تاکنون در هیچ کدام از نسخه‌های FIFA وجود نداشته و به صورت بازی جداگانه‌ای با نام FIFA Street به بازار عرضه می‌شد، از طرفی هم شرکت الکترونیک آرتز به دنبال جایگزین کردن بخش جدید به جای بخش The Journey یا همان قسمت داستانی بازی فیفا است و احتمالا اضافه شدن ولتا مود اولین قدم برای حذف بخش The Journey خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که در این بخش گیمر توانایی شخصی‌سازی کاراکتر‌های بازی را دارد و همچنین قرار است بخش Volta در بازی حالت داستانی نیز داشته باشد؛ به نظر می‌رسد شرکت سازنده، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با عنوان جدید خود یعنی FIFA 20، بتواند آمار طرفداران خود را افزایش دهد، از آنجایی که بسیاری از گیمرها به دنبال فیفا استریت هستند، این عنوان احتمالا فروش بالایی خواهد داشت.

بخش Volta در FIFA 20 فاقد Season Pass خواهد بود

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده است که در این بخش از بازی هیچ جایزه اضافی وجود ندارد و گیمر تنها از طریق انجام چالش‌های هفتگی یا ماهانه در بازی می‌تواند جوایز خود را دریافت کند. همچنین این بازی فاقد ویژگی season pass خواهد بود و قرار نیست هیچ گیمری با پرداخت پول، بتواند بیشتر از سایر گیمرها در بازی پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد

 احتمالا این بخش از بازی جذابیت خاصی ندارد و برای گیمرها خسته کننده خواهد بود، چرا که پس از اتمام چالش‌ها، گیمر توانایی بالا بردن سطح خود را نخواهد داشت. با این حال هنوز مشخص نیست شرکت الکترونیک آرتز به بازی خود چه مواردی را اضافه می‌کند؛ هرچند می‌توان حدس زد که این شرکت به زودی در برابر تصمیم خود تسلیم می‌شود و قطعا به نسخه بعدی فیفا قابلیت Season Pass یا قسمتی با همین عملکرد را اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

بالا بردن سطح در بازی FIFA 20 فقط از طریق چالش‌ها خواهد بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..