تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسانات نرخ ارز، فرصت خوبی برای جذب بیماران بین‌المللی/ حمایت سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برتر/پوشش ٨٠ درصدی غربالگری شنوایی کودکان در کشور/کاروان رباتیک ایران با ۲۷ مدال به کشور باز می‌گردد

عناوین پربازدید علمی در ۲۵ مردادبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی، پزشکی نشده‌اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

کاروان ایران با ۲۷ مدال به کشور باز می‌گردد
رئیس کمیته ملی رباتیک فیرا گفت: تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات موفق به کسب ۱۴ مقام قهرمانی؛ ۸ مقام نائب قهرمانی و ۵ مقام سومی این رقابت‌ها شدند.

نوسانات نرخ ارز، فرصت خوبی برای جذب بیماران بین‌المللی
رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت گفت: بهتر است جذب بیماران بین‌المللی به وسیله شرکت‌های تسهیل‌گر کشور انجام شود.

چرا حشرات زیادی در دنیای اطراف ما زندگی می‌کنند؟
حدود یک میلیون گونه از حشرات شناسایی شده اند و از طرفی حدود ده میلیون گونه از حشرات منتظر نامگذاری هستند.تفاوت مرگ مغزی و

تفاوت مرگ مغزی و کما در چیست؟
کما یک وضعیت عمیق ناخودآگاه همراه با بیهوشی است، اما مرگ مغزی به وضعیت غیرقابل بازگشت عملکرد‌های مغز گفته می‌شود.

حمایت همه جانبه سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برتر
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی گفت: در روز پزشک، بیش از ۲۵ متخصص در ۸ رشته، اقدام به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان و چکاپ بیماران می‌کنند.

پوشش ٨٠ درصدی غربالگری شنوایی کودکان در کشور +زمان طلایی سنجش شنوایی در نوزادان
رئیس اداره سلامت گوش وزارت بهداشت درباره سلامت شنوایی نوزادان و زمان طلایی غربالگری و درمان توضیح داد.

جزیره لاپالما مقصد نهایی بزرگ ترین تلسکوپ فضایی جهان می‌شود
جزیره لاپالما برای ساخت بزرگ‌ترین تلسکوپ فضایی نیمکره شمالی جایگزین کوه Mauna Kea در هاوایی می‌شود، البته مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.

رونمایی از مدل جدید بهره‌وری مدیریت بیمارستانی/ استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه شهید بهشتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: رویکرد جدید دانشگاه بهره‌وری از مدیریت بیمارستانی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تولید ثروت از علم است.

انتهای پیام/

عناوین پربازدید علمی در ۲۵ مرداد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسانات نرخ ارز، فرصت خوبی برای جذب بیماران بین‌المللی/ حمایت سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برتر/پوشش ٨٠ درصدی غربالگری شنوایی کودکان در کشور/کاروان رباتیک ایران با ۲۷ مدال به کشور باز می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..