تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۳ درصدی تعرفه‌ها در سال ۹۸ غیرمنطقی است

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۱۳ درصدی تعرفه‌ها در سال ۹۸ غیرمنطقی استحسین فاطمی، رئیس انجمن متخصصین بالینی علوم آزمایشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از نظر استانداردسازی، آزمایشگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که مشکلی برای کارکنان و پرسنل این مراکز تشخیصی پیش نیاید و در زمان نمونه‌گیری خیلی به ندرت عفونت یا عارضه‌ای به پرسنل منتقل می‌شود.

او ادامه داد: تعرفه گروه آزمایشگاهی، جدا از سایر گروه‌های جامعه پزشکی محسوب نمی‌شود و افزایش حدود ۱۳ درصدی تعرفه‌های امسال، غیرمنطقی است، زیرا هزینه خرید کیت‌های تشخیصی و دستگاه‌های مراکز آزمایشگاهی بیش از ۴۵ درصد افزایش داشته است.

فاطمی با اشاره به اینکه خرید ملزومات مراکز آزمایشگاهی و تجهیزات تشخیصی با ارز آزاد انجام می‌شود، افزود: سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به معاونت ریاست جمهوری به دلیل نبود تناسب بین افزایش تعرفه‌ها و تورم موجود در کشور خواستار افزایش تعرفه‌ها در بین جامعه پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: نوسانات نرخ ارز، فرصت خوبی برای جذب بیماران بین‌المللی

رئیس انجمن متخصصین بالینی گفت: تمام تجهیزات نو و ملزومات مصرفی، وارداتی است و گروه‌های مختلفی از دانشجویان در قالب شرکت‌های دانش بنیان در حال تحقیق و پژوهش جهت تولید کیت‌های آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی این حوزه هستند.


انتهای پیام/

تامین تجهیزات علوم آزمایشگاهی با ارز آزاد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۳ درصدی تعرفه‌ها در سال ۹۸ غیرمنطقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..