تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفن‌های هوشمند سامسونگ، دارای بالاترین سرعت دانلود در جهان

سامسونگ، برترین ارائه دهنده سرعت دانلود در جهان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بهره بردن از پرسرعت‌ترین و پایدارترین سرویس اینترنت بر روی تلفن هوشمند خود، علاوه بر انتخاب یک اپراتور معتبر، باید مدلی جدید، قدرتمند و با پشتیبانی از جدیدترین فناوری اینترنت را انتخاب کنید تا بتوانید از حداکثر سرعت اینترنت برروی گوشی همراه، لذت ببرید. به همین جهت در سال جاری چندین مدل با پشتیبانی فناوری 5G از طرف شرکت‌های مختلف معرفی و عرضه شدند و پیش‌بینی می‌شود تعداد مدل‌های 5G در سال آینده، به مقدار چشمگیری رشد داشته باشد. اما تنها نام 5G به معنای اینترنت پرسرعت نیست، بلکه نوع پردازنده و تراشه‌های موجود در گوشی هوشمند نیز در سرعت و پایداری اینترنت تاثیرگذار هستند، به همین جهت این سوال ذهن بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده که محصولات کدام شرکت تولید کننده تلفن همراه، بالاترین سرعت دانلود را ارائه می‌دهد؟

بیشتر بخوانید: ابزار جدید Spotify برای تولیدکنندگان پادکست

شرکت تحقیقاتی OpenSignal به این سوال پاسخ داده است، این شرکت در طی سه ماه (از ابتدای آوریل تا پایان جون) با استفاده از بیش از ۲۳میلیون تلفن هوشمند ساخت سامسونگ، اپل و هوآوی در سراسر جهان و انجام ۱۱۷ میلیارد آزمایش سرعت اینترنت 4G در مکان‌ها، زمان‌ها و حالات مختلف، یک جمع‌بندی نهایی و جامع در مورد برندهایی که محصولاتشان، بالاترین سرعت اینترنت را ارائه می‌دهند، به‌دست آورده است. این آزمایش‌ها در مناطق مختلف جفرافیایی مانند اروپا، شرق آسیا، خاورمیانه، اقیانوسیه و آمریکا انجام شده است. در نتیجه این آزمایش، محصولات سامسونگ توانستند در ۱۴ کشور بالاترین سرعت را ارائه دهند در حالی که محصولات اپل تنها در ۷ کشور پیروز بودند، از طرفی هیچکد‌ام از تولیدات هوآوی نتوانستند در یک کشور، بالاترین سرعت اینترنت را ارائه دهند و معمولا در مقام دوم هر منطقه قرار گرفتند.

سامسونگ، برترین ارائه دهنده سرعت دانلود در جهان

یکی از شگفت‌انگیزترین نتایج، در کشور آمریکا رقم خورد که سامسونگ با میانگین سرعت دانلود ۸.۲ مگابیت در ثانیه نسبت به اپل، عملکردی بهتر داشت، در این آزمایش‌ها کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، استرالیا، هلند و کانادا، در مجموع بالاترین سرعت و کشورهایی مانند آمریکا، ترکیه، لهستان و انگلیس، پایین‌ترین سرعت اینترنت را داشتند.

سامسونگ، برترین ارائه دهنده سرعت دانلود در جهان

تصویر بالا، نتایج کلی سرعت اینترنت همراه محصولات سامسونگ، هوآوی و اپل را نشان می‌‌دهد که طبق انتظار، تولیدات سامسونگ در رده اول، محصولات هوآوی در رده دوم و آیفون‌های اپل با اختلاف بسیار کمی نیز در رده سوم قرار گرفتند. اپل در سال‌های اخیر به جای تمرکز بر روی سرعت اینترنت، بر مواردی مانند امنیت تمرکز داشته که به همین جهت حتی در خود آمریکا، نمی‌تواند برترین ارائه دهنده سرعت اینترنت باشد. از طرفی هوآوی نیز باید بررسی مجددی برروی بخش اینترنت محصولات خود داشته باشد، کسب این نتایج برای شرکتی به بزرگی و محبوبیت هوآوی، ناامید کننده است.

سامسونگ، برترین ارائه دهنده سرعت دانلود در جهان

انتهای پیام/

سامسونگ دارای برترین سرعت اینترنت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفن‌های هوشمند سامسونگ، دارای بالاترین سرعت دانلود در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..