تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد خنده‌دار موتور سوار با دیوار +فیلم

برخورد خنده دار موتور سوار با دیوار+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده است، مردی مشاهده می‌شود که روی موتورسیکلت خود نشسته است، اما بعد از چند ثانیه شخصیت اصلی این صحنه ظاهر می‌شود. او برخورد شدیدی با دیوار داشت و نه‌تنها سرش به دیوار اصابت کرد بلکه صحنه‌ای نسبتاً ترسناک ایجاد کرد. هر چند او بلافاصله بعد از این ضربه ایستاد و حتی سعی کرد شاهدان را آرام کند، اما صحنه‌ای تکان‌دهنده و در عین حال خنده‌دار را ایجاد کرد.

در نگاه اول کاربران با دیدن این ویدئو شوکه شدند، اما پس از اینکه متوجه شدند اتفاقی متوجه موتورسوار نشده است، واکنش‌های خنده‌داری نشان دادند. خیلی از کاربران به این واقعیت اشاره کردند که غریبه برای زنده ماندن بسیار خوش‌شانس بود و داشتن کلاه ایمنی باعث نجات او شد در غیر این صورت ضربه‌ای که به سر او وارد شد می‌توانست عواقب وحشتناکی به همراه داشته باشد. این اتفاق در شهر کرالا هند رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه‌ای وحشتناک از موتور سوار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد خنده‌دار موتور سوار با دیوار +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..