تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فخیم: از ابتدای جام باشگاه‌ها به فکر تکرار قهرمانی در آسیا هستیم/ صمیمی: برای شاد کردن دل مردم ورزقان قهرمان می شویم

فخیم: از ابتدای جام باشگاه‌ها به فکر تکرار قهرمانی در آسیا هستیم/ صمیمی: برای شاد کردن دل مردم ورزقان قهرمان می شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروری این تیم برابر نماینده ازبکستان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: از روز اول گفتیم برای ما رده دوم تا دهم تفاوتی ندارد و ما از ابتدا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستیم.

او افزود: بازی خوبی بود و ما از همان اول می‌دانستیم که ازبکستان تیم خوبی است. این تیم دوندگی بالایی دارد و سعی کردیم که در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

فخیم با اشاره به اینکه در این بازی اشتباهات فردی نیز داشتیم، گفت: خوشبختانه با این شرایط توانستیم پیروز میدان شویم.

صمیمی: برای شاد کردن دل مردم ورزقان تا آخر خواهیم جنگید

علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا گفت: بازی‌های این دور از مسابقات به دلیل حضور قوی تیم‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است.

او افزود: ما با یک هدف به این رقابت‌ها پا گذاشتیم و آن چیزی جز قهرمانی نیست.

صمیمی درباره تکرار قهرمانی تیم مس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: دبل قهرمانی در آسیا رکوردی جدید برای مس به ثبت خواهد رساند، ولی ما تنها برای شاد کردن مردم ورزقان برای این قهرمانی خواهیم جنگید و پای قول خود هستیم.

او در پایان گفت: به یاری خدا کاپ قهرمانی آسیا را برای دومین سال تقدیم مردم خوب ورزقان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مس سونگون ۷ - المالیک ازبکستان ۳ / صعود نماینده ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فخیم: از ابتدای جام باشگاه‌ها به فکر تکرار قهرمانی در آسیا هستیم/ صمیمی: برای شاد کردن دل مردم ورزقان قهرمان می شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..