تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از مدل جدید بهره‌وری مدیریت بیمارستانی/ استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه شهید بهشتی

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رونمایی از مدل جدید بهره‌وری مدیریت بیمارستانی/ استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان  در دانشگاه شهید بهشتیمحمد آقا جانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در زمینه مدیریت بهره‌وری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۷۰ مرکز تحقیقاتی است که در زمینه تولیدات علمی جایگاه خوبی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دارد و برنامه ریزی دقیقی در تمام حوزه‌ها انجام داده است.

وی ادامه داد: بیشترین منابع انسانی و هزینه‌ها در حوزه بیمارستانی و مراکز درمانی صرف می‌شود و به طور عموم بهترین آموزش‌ها و ارائه خدمات نیز در بیمارستان‌ها به دانشجویان و مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

آقاجانی با اشاره به اینکه به زودی شاهد اجرای طرح نوین مدیریت بهره‌وری از بیمارستان‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهیم بود، افزود: داشبورد‌های مدیریتی و بهره وری هرچه بهتر اداره بیمارستان‌ها طراحی و ابلاغ شده و اطلاعات بیمارستانی در یک سامانه مرکزی جمع آوری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: اقلام مصرفی و تجهیزات پزشکی در مورد استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هر یک کدینگ استاندارد را دریافت کرده‌اند و با ارائه مدل جدید بهره‌وری تحولی نوین در اداره بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی داشته است.

بیشتر بخوانید: نیاز مراکز درمانی علوم پزشکی شهید بهشتی به ۱۰ هزار تخت بیمارستانی/ ضرورت استفاده بهینه از تخت‌ها

دریافت پرونده الکترونیک برای ۸۰ درصد مراجعان تحت پوشش دانشگاه

وی با اشاره به اینکه تعداد مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۱۰۰ پایگاه به ۳۰۰ پایگاه افزایش داشته است، گفت: اکنون حدود ۸۰ درصد مراجعان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرونده الکترونیک سلامت خود را دریافت کرده‌اند و رویکرد دقیق دانشگاه فناوری و تولید ثروت از علم است.

آقا جانی یادآوری کرد: تولید علم به تنهایی دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و محققان برای ارتقای سلامت باید به سمت تولید ثروت از فناوری بروند و تلاش می‌کنیم تا نظام ارائه خدمت در بیمارستان‌های تحت پوشش بهبود پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه جهت گیری دانشگاه با افزایش شرکت‌های دانش بنیان و ارتقای آموزش پزشکی است، گفت: رویکرد دانشگاه بیمار محور بوده  است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مهارت‌های بالینی را برای آموزش بهتر دانشجویان توسعه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از مدل جدید بهره‌وری مدیریت بیمارستانی/ استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه شهید بهشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..