تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل احتمالا برند iPhone را از شیشه پشتی آیفون‌های 2019 حذف می‌کند

طبق یک گزارش جدید، اپل احتمالاً از قراردادن برند آیفون در قسمت پشتی بدنه شیشه‌ای آیفون ۲۰۱۹ صرف‌نظر خواهد کرد.

کمتر از یک ماه تا معرفی جدیدترین نسل از آیفون‌های اپل فاصله داریم؛ با‌این‌حال روز‌به‌روز بر حجم شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها اضافه می‌شود. 

برطبق اخبار و تصاویر پیش‌از‌موعدی که از طراحی و ظاهر آیفون‌های ۲۰۱۹ منتشر شده، تقریباً همه می‌دانند که اپل امسال از دوربین سه‌گانه با چیدمانی جدید در قسمت پشتی دستگاه استفاده خواهد کرد؛ با‌‌وجود‌این، انتظار نمی‌رود که ازلحاظ ظاهری در قسمت جلویی دستگاه شاهد تفاوت قابل‌توجهی نسبت‌به‌ آیفون‌ XS و آیفون XS مکس باشیم.

درکنار شایعات مربوط‌به دوربین سه‌گانه آیفون‌های ۲۰۱۹ که به استفاده‌ از لنز واید برای عکس‌برداری وسیع، لنز استاندارد و لنز زوم برای بزرگ‌نمایی دوبرابری اشاره می‌کنند، حال به‌نظر می‌رسد که برای نخستین‌بار شاهد حذف برند iPhone از پنل پشتی پرچمداران جدید اهالی کوپرتینو خواهیم بود. افزون‌بر تمامی موارد گفته‌شده، انتظار می‌رود که در کنار سه رنگ مشکی، سفید و طلایی، برای نخستین‌بار شاهد رنگ جدیدِ سبز مات باشیم که گویا زیباترین جلوه‌ را درمقایسه‌با دیگر رنگ‌ها خواهد داشت. 

شایعاتی که پیش‌تر در رسانه‌های فناوری نقل شده بود، از تغییر جنس بدنه به شیشه‌ی مات حکایت داشت؛ با‌این‌حال، هنوز نمی‌توان درباره‌ی این موضوعات نظر قطعی داد. قالب جدیدی که اپل برای بخش دوربین اصلی درنظر گرفته، جای بیشتری را در بدنه‌ی پشتی اشغال می‌کند. ضمن اینکه استفاده از حسگر بزرگتر و قدرتمندتر ۱۲ مگاپیکسلی، بیرون‌زدگی دوربین را نسبت‌به مدل‌های قبلی بیشتر خواهد کرد.

در قسمت جلویی دستگاه نیز که بریدگی صفحه‌نمایش، لنز دوربین سلفی و حسگر‌های فیس‌آیدی قرار گرفته‌اند، احتمالاً تغییر چندانی صورت نخواهد گرفت و اپل صرفاً روی بهبود فنی تمرکز خواهد داشت؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که با بریدگی‌ای به‌همان بزرگی آیفون ۱۰ رو‌به‌رو باشیم. 

دیدگاه خود را در‌این‌رابطه با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل احتمالا برند iPhone را از شیشه پشتی آیفون‌های 2019 حذف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..