تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل ویندوز را به یک اتومبیل تصادفی تشبیه کرد

جنگ‌ لفظی میانگوگل و مایکروسافت، این دو غول دنیای فناوری همچنان ادامه دارد.

شرکت‌های بزرگ فناوری همیشه در جریان تبلیغات خود، به رقبای بزرگشان کنایه می‌زنند. در آخرین نمونه از این کنایه‌های تبلیغاتی، شرکت گوگل در آگهی لپ‌تاپ کروم بوک، ویندوز ۱۰ جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت را به یک اتومبیل تصادفیِ تشبیه کرده که در حال ازکارافتادن است.

در این آگهی بیل نای، مجری و کمدین مشهور، اتومبیل تصادفی خود را با یک کروم بوک عوض می‌کند. روی پلاک اتومبیلی که در این آگهی، نای آن را کنار می‌گذارد به شکل کنایه‌‌ آمیزی عبارت WNDWS درج شده که یادآور کلمه‌ی WINDOWS است. این اتومبیل که با نوار چسب‌های بزرگ تعمیر شده، کاملا ازرده‌خارج به‌نظر می‌رسد. نای در بخشی از این آگهی رو به اتومبیل قدیمی خود می‌گوید:

ماجراهای زیادی رو باهم گذروندیم

پایگاه خبری تک رادار در تحلیل این آگهی می‌نویسد:

پیغامی که گوگل در این آگهی می‌دهد روشن است: ویندوز یک سیستم‌عامل ازرده‌‌خارج است؛ در حالی که کروم بوک و سیستم عاملی که آن را مدیریت می‌کند، به‌روزتر است و اشکالاتی که لپ‌تاپ‌های تحت ویندوز دارند را ندارد.

کروم بوک

مایکروسافت برای بهبود مشکلات ویندوز ۱۰ قدم‌های مثبتی برداشته و قابلیت‌های جدیدی به این سیستم‌عامل اضافه کرده است. مشخص است که ویندوز بی‌نقص نیست؛ اما به وضوح بهتر از آن چیزی است که قبلا بوده است.

درعین‌حال، آخرین نمونه‌های تولید شده‌ی کروم بوک هم بهترین محصولات این خانواده بوده‌اند. با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید و لینوکس به سیستم‌عامل کروم OS، این محصول گوگل به‌زودی رقیبی جدی برای فرمانروایی مایکروسافت در بازار سیستم‌ عامل خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل ویندوز را به یک اتومبیل تصادفی تشبیه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..