تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میس فیت از ساعت هوشمند Vapox X رونمایی کرد

میس‌فیت از ساعت هوشمند جدید و مبتنی‌بر Wear OS خود به نام Vapor X رونمایی کرد.

میس‌فیت، ساعت هوشمند Vapor X را که به‌ ادعای این شرکت، سبک‌ترین و بهینه‌ترین ساعت هوشمند سیستم‌عامل Wear OS است، به بازار عرضه کرد. این ساعت هوشمند به صفحه‌نمایش ۱.۱۹ اینچی AMOLED مجهز است و محفظه‌ی ۴۲ میلی‌متری آن که از آلیاژ آلومینیوم سبک ساخته شده، ۴۳ گرم وزن دارد. البته وزن مدل‌های قبلی Vapor در صفحات مربوط به مشخصات این محصولات درج نشده است و به‌ همین دلیل، نمی‌توانیم Vapor X را از این نظر با مدل‌های قبلی مقایسه کنیم. 

Vapor X از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 3100 بهره می‌گیرد. میس‌فیت ادعا می‌کند که با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود، می‌توانید یک روز کامل از این دستگاه استفاده کنید و اگر این زمان برای شما کم است، می‌توانید از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری (Battery-Saving) جدید استفاده کنید. این ساعت از رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی برخوردار است. اگر به ساعت قدرتمندتری نیاز دارید، می‌توانید از ساعت جدید Gen 5 فاسیل استفاده کنید که رم ۱ گیگابایتی و حافظه‌ی ۸ گیگابایتی دارد. البته هنوز در مورد اینکه آیا استفاده از رم بیشتر، به برطرف‌شدن مشکلات دستگاه‌هایی که از Wear OS استفاده می‌کنند کمک می‌کند یا خیر، تردید وجود دارد؛ ولی بعید است که در ساعت Vapor X که از مشخصات استاندارد بهره می‌برد، با مشکل خاصی روبه‌رو شوید. 

درحقیقت، Vapor X شباهت بسیاری به Gen 5 دارد. هر دو دستگاه از GPS داخلی، NFC برای Google Pay و حسگر ضربان قلب بهره می‌برند و تا عمق ۳۰ متری ضدآب هستند. البته این شباهت‌ها چندان مایه‌ تعجب نیست چراکه Fossil Group مالک میس‌فیت است. ولی تفاوت‌هایی هم بین این دو دستگاه وجود دارد: برای مثال، در طراحی استایل، Vapor X ظاهری غیررسمی‌تر از ساعت Gen 5 دارد. از طرفی Gen 5 به بلندگو مجهز است که در Vapor X تعبیه نشده است و درنهایت، فاسیل قصد دارد در پاییز اپلیکیشینی را برای Gen 5 منتشر کند که به کاربران iOS اجازه می‌دهد تماس‌های خود را مستقیما از روی گوشی پاسخ دهند؛ قابلیتی که برای اولین‌بار در دستگاه‌های Wear OS شاهد آن هستیم. 

Misfit Vapor X

Vapor X از گوگل‌فیت (Google Fit) برای شمارش قدم‌ها و ورزش استفاده می‌کند؛ ولی بسیاری از قابلیت‌های این اپ که در ساعت‌هایی مانند فیت‌بیت، اپل و حتی سامسونگ وجود دارد، قابل‌دسترسی نیست. البته میس‌فیت برای جبران این قضیه از اپ Fossil Cardiogram استفاده می‌کند. همان‌طور که در زمان معرفی ساعت Gen 5 اعلام شد، Cardiogram می‌تواند نشانه‌های وقفه تنفسی در خواب، دیابت، فشار خون و فیبریلاسیون دهلیزی را ردیابی کند؛ هرچند که مکانیزم آن برای انجام این موارد، آن هم تنها با استفاده از یک حسگر ضربان قلب ساده، نامشخص است.  

ساعت Vapor X میس‌فیت هم‌اکنون با قیمت اولیه‌ی ۱۹۹.۹۹ دلار، یعنی ۸۰ دلار کمتر از قیمت واقعی آن (۲۷۹.۹۹ دلار) روانه پیشخوان فروشگاه‌ها می‌شود. هرچند که Vapor X تازه به بازار عرضه شده و امتحان خود را در عمل پس نداده؛ ولی ۱۹۹.۹۹ دلار برای ساعتی که از Gen 5 فاسیل ۲۹۵ دلاری اندکی ضعیف‌تر است، قیمت معقول و مناسبی به‌نظر می‌رسد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میس فیت از ساعت هوشمند Vapox X رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..